چطور در اینشات عکس را تار کنیم؟

چطور در اینشات عکس را تار کنیم؟

نوشته از سحر علیزاده

سه شنبه، 21 شهریور 1402

34726

حتما زمانی که در شبکه های اجتماعی در حال دیدن پست ها و استوری های پیج های مختلف هستید به عکس هایی برخوردید که کاملا تار هستند و پس زمینه شفافی ندارند این عکس ها معمولا زمانی استفاده می شوند که شما بخواهید عکسی رو دربکگراند قرار بدهید طوری که به صورت کامل مشخص نباشد به همین علت این سوال برای همه پیش می آید که چطور می توانیم دراینشات عکس را تار کنیم؟ البته تار کردن عکس با برنامه های دیگر هم امکان پذیر است اما ما در این مقاله از وب سایت چگونگی به شما نحوه تار کردن عکس و ویدیو با اینشات را به صورت کامل و با راهنمای تصویری توضیح داده ایم برای آموزش تار کردن عکس با گوشی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید: نحوه افزایش کیفیت ویدیو با اینشات

 راهنمای تصویری تار کردن عکس با گوشی 

ابتدا عکس مورد نظرتان را همچون عکس زیر در اینشات باز کنید و در مرحله بعد همانند تصویر از بخش ابزارهای اینشات روی effect بزنید بعد از این کار روی style بزنید. اگر زبان برنامه اینشات شما فارسی است در اینشات فارسی به ترتیب روی اثر بزنید و بعد روی سبک کلیک کنید.

تار کردن عکس با گوشی

تار کردن پشت عکس با اینشات

در مرحله دوم بعد از اینکه روی سبک کلیک کردید از بین سبک های باز شده سبک blur را انتخاب کنید. بعد از انتخاب گزینه blur مشاهده میکنید که تصویرتان تار شده است حال از بخش value می توانید به راحتی میزان تار بودن تصویر را مشخص کنید.

چطور در اینشات عکس را تار کنیم؟

بعد از انجام موارد بالا به راحتی تصویر را در گالری ذخیره نمایید و از آن در شبکه های اجتماعی استفاده نمایید.

همچنین بخوانید: نحوه اهسته کردن قسمتی از ویدیو با اینشات

تار کردن ویدیو با اینشات

دقیقا برای اینکه بتوانید یک ویدیو را با اینشات تار کنید نیز به راحتی می توانید از همین ترفند استفاده نمایید در واقع تار کردن ویدیو با اینشات تفاوتی با تار کردن عکس در اینشات ندارد بعد از انجام مراحل بالا روی ویدیو مدنظرتان به راحتی می توانید از ویدیو مورد نظر خروجی بگیرید. امیدواریم از این مقاله از وب سایت چگونگی استفاده کرده باشید.

نظرات

نظر خود را بنویسید

مطالب مشابه:
سفيد كردن پس زمينه عکس در اینشات

سفيد كردن پس زمينه عکس در اینشات

در این مقاله از وب سایت چگونگی قرار است به شما نحوه سفید کردن پشت عکس با اینشات را آموزش دهیم تا انتهای این مقاله از وب سایت چگونگی با عنوان سفيد كردن پس زمينه عکس در اینشات با ما همراه باشید.

پریروز

15

گذاشتن عکس روی عکس در اینشات

گذاشتن عکس روی عکس در اینشات

در این مقاله از وب سایت چگونگی به نحوه قرار دادن عکس روی عکس در اینشات به صورت تصویری و کامل پرداخته ایم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

2 ماه پیش

558

چگونه با اینشات آهنگ را برش دهیم؟

چگونه با اینشات آهنگ را برش دهیم؟

در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم نحوه برش دادن اهنگ با اینشات را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

2 ماه پیش

1577

چگونه در اینشات روی فیلم متن بنویسیم؟

چگونه در اینشات روی فیلم متن بنویسیم؟

یکی از محبوب‌ ترین برنامه‌های ادیت ویدیو برای اندروید و iOS، برنامه اینشات است. این برنامه دارای امکانات متنوعی برای ویرایش ویدیو است، از جمله امکان افزودن متن. در این مقاله، به آموزش نحوه افزودن متن به ویدیو با استفاده از برنامه اینشات خواهیم پرداخت

3 ماه پیش

1832

چگونه با اینشات ویدیو را برعکس کنیم؟

چگونه با اینشات ویدیو را برعکس کنیم؟

در این ویدیوی آموزشی از وب سایت چگونگی به نحوه معکوس و Reverse کردن ویدیو در نرم افزار اینشات و یا همان بر عکس کردن ویدیو پرداخته ایم و به راحتی با چند حرکت می توانیم ویدیو را برعکس کنیم، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

1260

چطور در اینشات حجم فیلم را کم کنیم؟

چطور در اینشات حجم فیلم را کم کنیم؟

در این مقاله از وب سایت چگونگی به سوال چطور با اینشات حجم فیلم را کم کنید پاسخ داده ایم برای کم حجم کردن ویدیو با گوشی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید 

4 ماه پیش

116

 چگونه با اینشات پس زمینه فیلم را عوض کنیم؟

چگونه با اینشات پس زمینه فیلم را عوض کنیم؟

یکی از سوالات مهم شما در زمینه اینشات این است که چطور میتوانیم پس زمینه ویدیو را با اینشات عوض کنیم و یا چگونه پس زمینه فیلم را با گوشی سبز کنیم در این مقاله از وب سایت چگونگی به صورت کامل به پاسخ این سوال پرداخته ایم.

4 ماه پیش

1862

چطور با اینشات کلیپ سه تایی درست کنیم؟

چطور با اینشات کلیپ سه تایی درست کنیم؟

در این مقاله آموزشی از وب سایت چگونگی به شما نحوه ساخت کلیپ سه تایی با اینشات را آموزش می دهیم برای قرار دادن سه ویدیو در یک قاب با اینشات این مقاله را تا انتها مطالعه کنید

4 ماه پیش

7798

آموزش حذف نوشته از روی ویدیو با اینشات

آموزش حذف نوشته از روی ویدیو با اینشات

با استفاده از روشی که در این مقاله آموزش میدهیم، می توانید با برنامه اینشات به راحتی لوگو و نوشته را از روی ویدیوهای خود حذف کنید. این کار به شما کمک می کند تا ویدیوهای خود را حرفه ای تر و جذاب تر کنید.

5 ماه پیش

1148