چطور با اینشات کلیپ سه تایی درست کنیم؟

در دنیای امروز که شبکه‌ های اجتماعی نقش پررنگی در زندگی ما دارند، تولید محتوای جذاب و خلاقانه یکی از مهم‌ترین چالش‌ های کاربران این شبکه‌ ها محسوب می‌ شود. یکی از انواع محتواهای محبوب در شبکه‌های اجتماعی، ویدیوهای سه تیکه هستند که به دلیل کوتاهی و جذابیت، به سرعت توجه مخاطبان را جلب می‌ کنند. در این مقاله به آموزش تصویری ساخت ویدیو سه تیکه با اینشات می‌پردازیم. اینشات یک اپلیکیشن محبوب ویرایش عکس و فیلم است که امکانات متنوعی را برای ساخت ویدیوهای کوتاه و جذاب در اختیار کاربران قرار می‌ دهد.

همچنین بخوانید: کم حجم کردن ویدیو با اینشات

راهنمای تصویری ساخت ویدیو سه تیکه با اینشات

برای اینکه بتونیم یک ویدیو سه تیکه در اینشات بسازیم در ابتدا وارد برنامه اینشات شده و از بخش ویدیو همانند تصویر پایین یک ویدیو خالی یا blank انتخاب میکنیم روی تیکه پایین میزنیم.

 ساخت ویدیو سه تیکه با اینشات

بعد از ایجاد ویدیوی خالی زمانی که روی ویدیو خالی کلیک کنیم می توانیم زمان آن را کاهش و یا افزایش دهیم در این مرحله بعد از تعیین زمان برای ویدیو از قسمت pip یکی از ویدیو های مورد نظر را انتخاب میکنیم می توانیم به راحتی در این قسمت هر بخشی از ویدیو که نیاز داریم را استفاده کنیم، ویدیو را در بخش مورد نظر قرار میدهیم. برای انتخاب ویدیو دوم، ویدیو اول را انتخاب میکنیم و همانند تصویر زیر روی کپی میزنیم.

چطور با اینشات کلیپ سه تایی درست کنیم؟

بعد از اینکه ویدیو کپی شد روی ویدیو دوم کلیک کرده و از بخش ابزارها روی Replace یا در اینشات فارسی جایگزینی میزنیم در این بخش وارد گالری شده و ویدیو دیگری که میخواهید جز ویدیو دوم باشد با این ویدیو جایگزین می کنید.

درست کردن کلیپ سه تیکه

همانطور که در تصویر بالا میبینید ویدیو دوم ما نیز جاگذاری شده است اگر دوست داشته باشید می توانید ابعاد ویدیو رو در همین قسمت تغییر دهید. برای ویدیو سوم نیز به همین صورت عمل کنید تا ویدیو سوم نیز به کلیپ اضافه شود در انتها نیز به راحتی می توانید از ویدیو خروجی بگیرید امیدواریم از این مقاله از وب سایت ملک فوری استفاده کرده باشید. همچنین برای آموزش بیشتر می توانید ویدیویی که از نحوه ساخت ویدیوی سه تایی با اینشات ضبط شده است استفاده کنید.

نظرات

نظر خود را بنویسید

مطالب مشابه:
سفيد كردن پس زمينه عکس در اینشات

سفيد كردن پس زمينه عکس در اینشات

در این مقاله از وب سایت چگونگی قرار است به شما نحوه سفید کردن پشت عکس با اینشات را آموزش دهیم تا انتهای این مقاله از وب سایت چگونگی با عنوان سفيد كردن پس زمينه عکس در اینشات با ما همراه باشید.

6 روز پیش

25

گذاشتن عکس روی عکس در اینشات

گذاشتن عکس روی عکس در اینشات

در این مقاله از وب سایت چگونگی به نحوه قرار دادن عکس روی عکس در اینشات به صورت تصویری و کامل پرداخته ایم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

2 ماه پیش

622

چگونه با اینشات آهنگ را برش دهیم؟

چگونه با اینشات آهنگ را برش دهیم؟

در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم نحوه برش دادن اهنگ با اینشات را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

2 ماه پیش

1696

چگونه در اینشات روی فیلم متن بنویسیم؟

چگونه در اینشات روی فیلم متن بنویسیم؟

یکی از محبوب‌ ترین برنامه‌های ادیت ویدیو برای اندروید و iOS، برنامه اینشات است. این برنامه دارای امکانات متنوعی برای ویرایش ویدیو است، از جمله امکان افزودن متن. در این مقاله، به آموزش نحوه افزودن متن به ویدیو با استفاده از برنامه اینشات خواهیم پرداخت

3 ماه پیش

1912

چگونه با اینشات ویدیو را برعکس کنیم؟

چگونه با اینشات ویدیو را برعکس کنیم؟

در این ویدیوی آموزشی از وب سایت چگونگی به نحوه معکوس و Reverse کردن ویدیو در نرم افزار اینشات و یا همان بر عکس کردن ویدیو پرداخته ایم و به راحتی با چند حرکت می توانیم ویدیو را برعکس کنیم، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

4 ماه پیش

1324

چطور در اینشات حجم فیلم را کم کنیم؟

چطور در اینشات حجم فیلم را کم کنیم؟

در این مقاله از وب سایت چگونگی به سوال چطور با اینشات حجم فیلم را کم کنید پاسخ داده ایم برای کم حجم کردن ویدیو با گوشی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید 

4 ماه پیش

118

 چگونه با اینشات پس زمینه فیلم را عوض کنیم؟

چگونه با اینشات پس زمینه فیلم را عوض کنیم؟

یکی از سوالات مهم شما در زمینه اینشات این است که چطور میتوانیم پس زمینه ویدیو را با اینشات عوض کنیم و یا چگونه پس زمینه فیلم را با گوشی سبز کنیم در این مقاله از وب سایت چگونگی به صورت کامل به پاسخ این سوال پرداخته ایم.

4 ماه پیش

1937

آموزش حذف نوشته از روی ویدیو با اینشات

آموزش حذف نوشته از روی ویدیو با اینشات

با استفاده از روشی که در این مقاله آموزش میدهیم، می توانید با برنامه اینشات به راحتی لوگو و نوشته را از روی ویدیوهای خود حذف کنید. این کار به شما کمک می کند تا ویدیوهای خود را حرفه ای تر و جذاب تر کنید.

5 ماه پیش

1155

چگونه در اینشات سرعت فیلم را بالا ببریم؟

چگونه در اینشات سرعت فیلم را بالا ببریم؟

افزایش سرعت فیلم باعث می شود که ویدیو سریعتر به نظر برسد، در این مقاله از وب سایت چگونگی قرار است به نحوه افزایش سرعت ویدیو با اینشات بپردازیم تا انتهای این آموزش با ما همراه باشید

6 ماه پیش

2074