8 سایت آنلاین حذف بک گراند عکس + ویدئو آموزشی

 حتما برای همه ما پیش امده است که عکس هایی در گالری گوشی هایمان داریم که دارای بک گراند های نامناسب و حتی بدی هستند، در این زمان شما به دنبال راهی برای حذف بک گراند و یا همان پس زمینه عکس خود خواهید بود، اگر فتوشاپ بلد هستید که می توانید این کار را به راحتی انجام دهید اما روش راحت تری هم برای حذف رایگان بک گراند عکس به صورت آنلاین وجود دارد و آن هم استفاده از سایت های آنلاین حذف بک گراند عکس است که به راحتی و بدون داشتن هیچ دانشی از فتوشاپ می تواند به حذف بک گراند تصاویر شما بپردازد در این مقاله از وب سایت چگونگی ما 8 سایت آنلاین حذف بک گراند عکس را به همراه ویدیو آموزشی به ترتیب قرار داده ایم تا انتهای این مقاله با ما همراه داشته باشید، نکته ای که مهم است شاید نیاز باشد برای بعضی از این سایت ها فیلتر شکنتان را روشن نمایید.

1. picsart

سایت PicsArt.com یکی از بهترین و محبوبترین سایت‌های حذف بکگراند عکس است که با استفاده از ابزارها و قابلیت‌های پیشرفته‌ای که ارائه می‌دهد، به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر خود را به طور حرفه‌ای و بهترین شکل ممکن ویرایش و آنها را بدون بکگراند مناسب برای استفاده در وبسایت‌ها، نرم‌افزارها، مونتاژ‌ها و طرح‌های گرافیکی ارائه دهند. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد PicsArt.com می‌توان به جلوه‌های ویرایشی حذف بکگراند عکس، تغییر رنگ پس‌زمینه، ایجاد افکت‌های خلاقانه و ترفندهای تصویربرداری، قابلیت پاکسازی بدنه، انتخاب بکگراند از کتابخانه عکس و بسیاری از ابزارهای دیگر، است. با استفاده از رابط کاربری ساده و کارآمد PicsArt.com، کاربران همه سطوح توانسته‌اند به راحتی تصاویر خود را ویرایش کنند و به سرعت نتیجه حرفه‌ای ایجاد کنند. با استفاده از پلتفرم PicsArt.com، کاربران به طور مستقیم قابلیت آپلود تصاویر خود را دارند و با انجام طیف گسترده‌ای از ویرایش‌ها، می‌توانند بکگراند را از تصویر حذف کنند و تصویر روی سایت و یا وبسایت دیگری درج کنند.

 حذف بکگراند عکس

2. Remove.bg 

دومین سایت رایگان که برای حذف بک گراند عکس وجود دارد و طرفداران زیادی نیز دارید وب سایت Remove.bg است، خوبی سایت این است که 100% خودکار و رایگان است. به طور خودکار سوژه را از روی عکس تشخیص می دهد و پس زمینه را حذف می کند. در پایان، می توانید تصویر را با فرمت PNG یا JPG دانلود کنید. استفاده از Remove.bg نسبت به سایر سایت‌ های موجود در لیست آسان ‌تر است و کاملاً رایگان است و امتحان خود را در زمینه حذف بکگراند عکس پس داده است.

 سایت حذف بکگراند عکس

3. Adobe Photoshop Express

می توانید از نسخه وب Adobe Photoshop Express برای حذف پس زمینه از هر تصویر استفاده کنید. استفاده از این ابزار رایگان است، اما مشکلاتی هم دارد که برای راحتی کار به شما توصیه می شود از وب سایت های بالا استفاده کنید. برای استفاده از Adobe Photoshop Express، وارد حساب کاربری رایگان Adobe خود شوید و فایل تصویری JPG/PNG را آپلود کنید. پس از آپلود، روی دکمه « Auto-Remove background » کلیک کنید تا پس‌ زمینه حذف شود.

4. Pixlr 

Pixlr یک ابزار بسیار محبوب ویرایش عکس آنلاین است. همچنین دارای یک ابزار حذف پس‌ زمینه رایگان است که از کمک هوش مصنوعی برای شناسایی سوژه ‌ها از تصویر شما و حذف پس‌ زمینه استفاده می‌ کند. پس از حذف پس زمینه از تصاویر، گزینه ای برای ویرایش عکس های خود نیز در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال، می توانید فیلترها را اعمال کنید، دمای رنگ ها را تنظیم کنید و موارد دیگر را پس از حذف پس زمینه انجام دهید.

حذف پس‌ زمینه رایگان

5. Removal.ai

Removal.ai یکی دیگر از بهترین وبسایت ‌های موجود است که با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده است، شما قادرید عناصر مشخصی را از تصویر خود برید و پس‌زمینه شفافی ایجاد کنید. Removal.ai ادعا می ‌کند که با استفاده از هوش مصنوعی، پس‌ زمینه تصاویر را به صورت رایگان حذف می‌ کند. این ابزار وب همچنین قادر به کنترل لبه‌ های مو و هر نوع کرک در تصویر است و برای حذف پس ‌زمینه هر تصویر، با سه مرحله عمل می ‌کند: آپلود تصویر، کلیک بر روی دکمه تبدیل و سپس کلیک بر روی دکمه 'دانلود' و تمام تصویر شما بدون پس زمینه در اختیار شماست پس اگر به دنبال سایت رایگان حذف بک گراند عکس هستید سایت های بالا می توانند سایت های مناسبی باشند.

حذف پس‌ زمینه تصاویر به صورت رایگان

6. photoroom

PhotoRoom یکی دیگر از وب سایت های عالی در لیست است که می توانید پس زمینه تصاویر خود را حذف کنید. استفاده از ابزار حذف پس‌زمینه PhotoRoom رایگان است و هیچ محدودیتی ندارد. می‌توانید عکس را روی صفحه وب PhotoRoom Background Remover بکشید و رها کنید یا آن را از حافظه محلی خود آپلود کنید. پس از آپلود، ابزار وب به طور خودکار پس زمینه را حذف می کند و به شما امکان می دهد فایل خروجی را دانلود کنید.

PhotoRoom Background Remover

7. photoscissors

photoscissors یکی از بهترین و محبوب ‌ترین سایت ‌ها در لیست است که به طور خودکار پس‌ زمینه عکس‌ های شما را حذف می ‌کند. پس از حذف پس ‌زمینه، شما می ‌توانید پس ‌زمینه را با شفافیت یا تصویر پس‌زمینه سفارشی جایگزین کنید. photoscissors  می ‌تواند با سهولت با اشیاء نیمه شفاف و جزئیات کوچک پیچیده مانند موها کار کند. علاوه بر حذف پس ‌زمینه، photoscissors  می‌ تواند کلاژ‌ها، تعویض پس‌ زمینه و دیگر عملیات را انجام دهد. پس اگر به دنبال یک سایت تغییر پس زمینه عکس آنلاین هستید این سایت ها می توانند موارد خوبی باشند.

حذف بکگراند عکس

 

8. Fotor Background Remover

Fotor یک ویرایشگر عکس مبتنی بر وب تمام عیار است که بسیاری از ویژگی های مفید ویرایش عکس را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از این ویژگی ها، توانایی تشخیص و حذف پس زمینه از یک تصویر است. ابزار حذف پس زمینه Fotor کاملا خودکار است. عکس را آپلود کنید و ابزار به طور خودکار پس زمینه را شناسایی و حذف می کند.

 حذف پس زمینه

 به راحتی می توانید با سایت هایی که در بالا ذکر شد به حذف بکگراند بپردازید امیدواریم از این مقاله از وب سایت چگونگی استفاده کرده باشید.

همچنین بخوانید: چگونگی فارسی کردن اعداد در فتوشاپ

نظرات

نظر خود را بنویسید

مطالب مشابه:
تبدیل فرمت aac to mp3 با 3 سایت رایگان

تبدیل فرمت aac to mp3 با 3 سایت رایگان

در این مقاله از وب سایت چگونگی با سه سایت رایگان به شما آموزش میدهیم که چطوری فرمت aac را به mp3 تبدیل کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

۳ هفته پیش

85

3 روش تبدیل تصاویر به آیکن

3 روش تبدیل تصاویر به آیکن

در این مقاله سعی شد تا به طور خلاصه به 3 روش ساده و کاربردی برای تبدیل تصاویر به آیکن پرداخته شود. برای تبدیل تصاویر به آیکن تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

1 ماه پیش

112

6 سایت رایگان دانلود از پینترست

6 سایت رایگان دانلود از پینترست

تو این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم به شما 6 سایت رایگان دانلود از پینترست رو به شما معرفی کنیم، برای اینکه بتونید ویدیو ها و تصاویر پینترست رو به راحتی و با کیفیت بالا دانلود کنید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

2 ماه پیش

97

5 هوش مصنوعی برتر 2024 رایگان

5 هوش مصنوعی برتر 2024 رایگان

در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم با هم 5 هوش مصنوعی برتر سال 2024 که بسیار کاربردی هستند را با هم مرور کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

2 ماه پیش

111

سایت Slazzer بهترین سایت برای حذف بک گراند عکس

سایت Slazzer بهترین سایت برای حذف بک گراند عکس

در این مقاله از وب سایت چگونگی به سایت Slazzer به عنوان بهترین سایت برای حذف بک گراند عکس پرداخته ایم، برای نحوه حذف بکگراند عکس با استفاده از سایت Slazzer تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

3026

چطور در کامپیوتر فایل را زیپ zip کنیم؟

چطور در کامپیوتر فایل را زیپ zip کنیم؟

در این مقاله از وب سایت چگونگی نحوه زیپ کردن فایل در کامپیوتر را با راحت ترین روش به شما آموزش میدهیم، تنها کافی است برای آموزش زیپ کردن یا همان فشرده کردن فایل در ویندوز تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

127

چطور شخصیت کارتونی بسازیم؟

چطور شخصیت کارتونی بسازیم؟

جدیدا در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر شاهد تصاویر کارتونی هستیم که با آیدی و اطلاعات پیج ساخته شده است در این ویدیو و مقاله آموزشی از وب سایت چگونگی قصد داریم به شما نحوه ساخت این کاراکترهای کارتونی را آموزش دهیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

204

آموزش عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر

آموزش عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر

در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم نحوه عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر را به شما آموزش دهیم تا انتهای این مقاله از وب سایت چگونگی با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

229

5 سایت برتر برای دانلود رایگان افکت صدا برای ادیت ویدیو

5 سایت برتر برای دانلود رایگان افکت صدا برای ادیت ویدیو

آیا به دنبال وب سایتی برای دانلود رایگان افکت صدا برای ادیت ویدیو هایتان هستید؟ ما در این مقاله از وب سایت چگونگی 5 سایت برتر برای دانلود انواع افکت های صدا را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید جلوه های صوتی را متناسب با ویدیوتان پیدا نمایید.

4 ماه پیش

444

6 سایت دانلود رایگان موکاپ کارت ویزیت

6 سایت دانلود رایگان موکاپ کارت ویزیت

در این مقاله به معرفی 6 سایت دانلود رایگان موکاپ کارت ویزیت می‌پردازیم. این سایت‌ ها شامل مجموعه‌ای از موکاپ‌های متنوع هستند که می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

5 ماه پیش

378