چگونگی افزودن عکس به فیلم در اینشات

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید یک عکس را روی یک ویدیو قرار دهید. اگر در زمینه ویرایش ویدیو  در حال فعالیت هستید، حتی ممکن است لازم باشد این کار را به طور منظم انجام دهید. در واقع راه های مختلفی برای قرار دادن تصاویر روی یک ویدیو وجود دارد، و برنامه های زیادی برای افزودن تصاویر به ویدیو وجود دارد که به شما کمک می کند این کار را  با گوشی موبایل انجام دهید، تقریباً تمام برنامه‌ های ویرایش ویدیویی که با آنها روبرو می‌ شوید، این ویژگی را دارند که به افزودن تصاویر به ویدیوها کمک می‌ کنند اما در این مقاله از وب سایت چگونگی ما راحت ترین روش گذاشتن عکس روی فیلم را با برنامه اینشات به صورت تصویری به شما توضیح میدهیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

گذاشتن عکس روی فیلم با اینشات

فرض کنید شما ویدیویی دارید که قصد دارید عکس یا لوگویی را روی ویدیو قرار دهید برای اینکار ابتدا فیلم مورد نظرتان را در برنامه اینشات باز کنید بعد از انجام این مرحله طبق تصویر زیر از قسمت ابزار های اینشات به دنبال گزینه pip باشید. 

گذاشتن عکس روی فیلم با اینشات

 آموزش اضافه کردن عکس به ویدیو در اینشات

بعد از اینکه روی گزینه pip کلیک کردید از گالری گوشی تصویر مورد نظرتان را انتخاب میکنید و همانطور که میبینید همانند تصویر زیر عکس مورد نظر روی پروژه ویدیویی شما قرار میگیرد در این مرحله می توانید با استفاده از ابزار های دیگر مثل فیلتر، افکت و ... به تصویری که به ویدیو اضافه کرده اید جلوه خاصی دهید.

چطور روی فیلم عکس بذارم

به همین راحتی می توانید با استفاده از برنامه اینشات عکس را روی فیلم بگذارید در واقع ما در این بلاگ از وب سایت چگونگی به افرادی که  این سوال در ذهنشان بود که چطور روی فیلم  عکس بذارم پاسخ داده ایم همچنین برنامه اینشات به عنوان بهترین برنامه چسباندن عکس روی فیلم شناخته می شود لازم به ذکر است شما از بخش استیکر هم می توانید تصاویر را به ویدیوتان اضافه کنید اما از بخش PIP  این کار به صورت حرفه ای تر انجام می شود. امیدواریم از این مقاله از وب سایت چگونگی استفاده کرده باشید همچنین اگر به دنیال یک ویدیوی آموزشی کامل از اینشات هستید می توانید به صفحه " آموزش کامل اینشات " مراجعه نمایید.

نظرات

نظر خود را بنویسید

مطالب مشابه:
سفيد كردن پس زمينه عکس در اینشات

سفيد كردن پس زمينه عکس در اینشات

در این مقاله از وب سایت چگونگی قرار است به شما نحوه سفید کردن پشت عکس با اینشات را آموزش دهیم تا انتهای این مقاله از وب سایت چگونگی با عنوان سفيد كردن پس زمينه عکس در اینشات با ما همراه باشید.

۳ هفته پیش

53

گذاشتن عکس روی عکس در اینشات

گذاشتن عکس روی عکس در اینشات

در این مقاله از وب سایت چگونگی به نحوه قرار دادن عکس روی عکس در اینشات به صورت تصویری و کامل پرداخته ایم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

2 ماه پیش

887

چگونه با اینشات آهنگ را برش دهیم؟

چگونه با اینشات آهنگ را برش دهیم؟

در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم نحوه برش دادن اهنگ با اینشات را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

2189

چگونه در اینشات روی فیلم متن بنویسیم؟

چگونه در اینشات روی فیلم متن بنویسیم؟

یکی از محبوب‌ ترین برنامه‌های ادیت ویدیو برای اندروید و iOS، برنامه اینشات است. این برنامه دارای امکانات متنوعی برای ویرایش ویدیو است، از جمله امکان افزودن متن. در این مقاله، به آموزش نحوه افزودن متن به ویدیو با استفاده از برنامه اینشات خواهیم پرداخت

4 ماه پیش

2203

چگونه با اینشات ویدیو را برعکس کنیم؟

چگونه با اینشات ویدیو را برعکس کنیم؟

در این ویدیوی آموزشی از وب سایت چگونگی به نحوه معکوس و Reverse کردن ویدیو در نرم افزار اینشات و یا همان بر عکس کردن ویدیو پرداخته ایم و به راحتی با چند حرکت می توانیم ویدیو را برعکس کنیم، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

4 ماه پیش

1549

چطور در اینشات حجم فیلم را کم کنیم؟

چطور در اینشات حجم فیلم را کم کنیم؟

در این مقاله از وب سایت چگونگی به سوال چطور با اینشات حجم فیلم را کم کنید پاسخ داده ایم برای کم حجم کردن ویدیو با گوشی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید 

4 ماه پیش

133

 چگونه با اینشات پس زمینه فیلم را عوض کنیم؟

چگونه با اینشات پس زمینه فیلم را عوض کنیم؟

یکی از سوالات مهم شما در زمینه اینشات این است که چطور میتوانیم پس زمینه ویدیو را با اینشات عوض کنیم و یا چگونه پس زمینه فیلم را با گوشی سبز کنیم در این مقاله از وب سایت چگونگی به صورت کامل به پاسخ این سوال پرداخته ایم.

4 ماه پیش

2229

چطور با اینشات کلیپ سه تایی درست کنیم؟

چطور با اینشات کلیپ سه تایی درست کنیم؟

در این مقاله آموزشی از وب سایت چگونگی به شما نحوه ساخت کلیپ سه تایی با اینشات را آموزش می دهیم برای قرار دادن سه ویدیو در یک قاب با اینشات این مقاله را تا انتها مطالعه کنید

5 ماه پیش

9612

آموزش حذف نوشته از روی ویدیو با اینشات

آموزش حذف نوشته از روی ویدیو با اینشات

با استفاده از روشی که در این مقاله آموزش میدهیم، می توانید با برنامه اینشات به راحتی لوگو و نوشته را از روی ویدیوهای خود حذف کنید. این کار به شما کمک می کند تا ویدیوهای خود را حرفه ای تر و جذاب تر کنید.

5 ماه پیش

1187