معرفی 10 سایت دانلود png رایگان

معرفی 10 سایت دانلود png رایگان

نوشته از سحر علیزاده

یک شنبه، 15 مرداد 1402

12514

برای همه ما پیش آمده است که زمانی که مشغول طراحی با فتوشاپ یا هر برنامه دیگری هستیم به دنبال عکس های PNG  یا همان عکس هایی که پس زمینه شفاف و ترنسپرنت دارند باشیم ما در این مقاله از وب سایت چگونگی به معرفی 10 سایت رایگان برای دانلود تصاویر PNG با کیفت پرداخته ایم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید: 8 سایت دانلود قالب آماده پاور پوینت

عکس های png با کیفیت رایگان

این سایت ها دارای طیف گسترده ای از تصاویر PNG از جمله تصاویر پس زمینه، آیکون ها، وکتور ها و موارد دیگر هستند که همگی رایگان برای دانلود هستند. شما می توانید تصاویر را به صورت رایگان دانلود کنید و از آنها در پروژه های شخصی و تجاری خود استفاده کنید. همچنین شما می توانید:

  • می توانید تصاویر را به صورت تکی یا به صورت دسته ای دانلود کنید.
  • می توانید تصاویر را بر اساس موضوع، رنگ یا اندازه فیلتر کنید.
  • می توانید تصاویر را با استفاده از جستجوی وب سایت پیدا کنید.

1. Vecteezy

Vecteezy یک وب سایت با بیش از 1 میلیون تصویر PNG رایگان است. تصاویر Vecteezy در موضوعات مختلف از جمله تصاویر پس زمینه، آیکون ها، وکتور ها و موارد دیگر موجود است، که به راحتی می توانید در این وب سایت تصاویر ترنسپرنت زیادی را با کیفیت بالا مطابق با سرچ موردنظرتا پیدا کنید. سایت Vecteezy یک سایت بزرگ و قدرتمند برای دانلود وکتور‌های رایگان و پولی است که بیش از ۱ میلیون فایل گرافیکی در دسترس دارد. این سایت توسط یک گروه از طراحان و گرافیست‌ها در سال ۲۰۰۷ تأسیس شده است. به طور کلی Vecteezy و با بیش از ۱۰۰ هزار طراح و گرافیست در سراسر جهان، محبوبیت بسیار زیادی دارد.

سایت دانلود تصویر PNG  رایگان

2. PNGTree

PNGTree یک وب سایت با بیش از 600,000 تصویر PNG رایگان است. تصاویر PNGTree در موضوعات مختلف از جمله تصاویر پس زمینه، آیکون ها، وکتور ها و موارد دیگر موجود است.

سایت دانلود تصویر PNG  رایگان

3. PNGEgg

PNGEgg یک وب سایت عظیم با بیش از 300,000 تصویر PNG رایگان است. تصاویر در PNGEgg توسط هنرمندان مختلف از سراسر جهان ارسال می شوند و همه آنها تحت مجوز Creative Commons Zero قرار دارند، به این معنی که می توانید از آنها در هر پروژه ای بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید. PNGEgg یک گزینه عالی برای یافتن تصاویر PNG با کیفیت بالا و رایگان است.

تصاویر PNG

4. Pixabay

Pixabay را می توان به عنوان بهترین وب سایت PNG در این لیست به دلیل محتوای بی شماری که می توانید از آن دانلود کنید، در نظر گرفت. این سایت دارای بیش از 2 میلیون تصویر PNG، همراه با ویدئو و حتی موسیقی است. این به دلیل عکاسان حرفه ای مختلف که به جامعه Pixabay کمک می کنند ممکن شد.

Pixabay

همچنین بخوانید: معرفی 10 سایت تغییر فرمت عکس

5. Freepik

Freepik یک وب سایت با بیش از 2 میلیون تصویر PNG رایگان است. تصاویر Freepik در موضوعات مختلف از جمله تصاویر پس زمینه، آیکون ها، وکتور ها و موارد دیگر موجود است. فری پیک برترین موتور جستجوگر جهان برای طراحی وکتورهای رایگان و همچنین بزرگترین انجمن طراحان گرافیک در سراسر جهان است. این وبسایت یک منبع مهم برای هر طراح است و دسترسی به مجموعه ای از تصاویر منحصر به فرد و طرح های گرافیکی با کیفیت بالا را برای کاربران فراهم می کند.

Freepik

6. Unsplash

Unsplash یک وب سایت دیگر با بیش از 1.5 میلیون تصویر PNG رایگان است. تصاویر Unsplash توسط عکاسان حرفه ای گرفته شده اند و همه آنها تحت مجوز Creative Commons Zero قرار دارند. unsplash یک وب‌ سایت عکس و وکتور است که عکس‌ های ترنسپرنت و عکس های رایگان و باکیفیت را برای استفاده تجاری و شخصی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این وب‌سایت در سال 2013 توسط دو دوست به نام‌های دیوید تیلور و کریستن لاو تأسیس شد و از آن زمان به یکی از محبوب‌ترین وب‌ سایت‌های عکس در جهان تبدیل شده است.

unsplash

7. Pexels

Pexels یک وب سایت دیگر با بیش از 3 میلیون تصویر PNG رایگان است. تصاویر Pexels توسط عکاسان مختلف از سراسر جهان ارسال می شوند و همه آنها تحت مجوز Creative Commons Zero قرار دارند.

Pexels

همچنین بخوانید: 9 سایت دانلود آیکون رایگان

8. FreePNGs

FreePNGs یک وب سایت با بیش از 100,000 تصویر PNG رایگان است. تصاویر FreePNGs در موضوعات مختلف از جمله طبیعت، حیوانات، فناوری و موارد دیگر موجود است.

FreePNGs

9. Vexels 

با بیش از 80000 عکس PNG رایگان، Vexels وب سایت دیگری است که می توانید برای یافتن عکس های شفاف  می توانید به آن اعتماد کنید. کاربرانی که به صورت غیر رایگان  از این سایت استفاده میکنند همچنین این اپشن را دارند که وضوح تصویر را برای دانلود تصویر PNG انتخاب کنند. عیب سایت این است که قبل از اینکه بتوانید یک تصویر PNG رایگان دانلود کنید، باید منتظر یک شمارش معکوس 10 ثانیه ای باشید.

Vexels

10. PNGAll

برای تصاویر PNG رایگان با کیفیت بالا با پس‌ زمینه شفاف، PNG All سایتی است که باید به آن اعتماد کرد. این سایت یک رابط سازمان یافته دارد که در آن محتوا به درستی بر اساس دسته بندی های مربوطه مرتب شده است. روند دانلود همچنین سریع است، که برای ذخیره هر تصویر نیازی به صبر کردن تایمر ندارید. مشکل این است که وقتی روی یک تصویر کلیک می کنید یک تبلیغ پاپ آپ ظاهر می شود.

 PNG

امیدواریم از این مقاله از وب سایت چگونگی استفاده کرده باشید اگر سایت دیگری در این زمینه سراغ دارید در قسمت کامنت ها به ما معرفی نمایید.

همچنین بخوانید: 7 سایت آنلاین حذف واترمارک عکس

نظرات

نظر خود را بنویسید

مطالب مشابه:
تبدیل فرمت aac to mp3 با 3 سایت رایگان

تبدیل فرمت aac to mp3 با 3 سایت رایگان

در این مقاله از وب سایت چگونگی با سه سایت رایگان به شما آموزش میدهیم که چطوری فرمت aac را به mp3 تبدیل کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

۳ هفته پیش

84

3 روش تبدیل تصاویر به آیکن

3 روش تبدیل تصاویر به آیکن

در این مقاله سعی شد تا به طور خلاصه به 3 روش ساده و کاربردی برای تبدیل تصاویر به آیکن پرداخته شود. برای تبدیل تصاویر به آیکن تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

1 ماه پیش

110

6 سایت رایگان دانلود از پینترست

6 سایت رایگان دانلود از پینترست

تو این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم به شما 6 سایت رایگان دانلود از پینترست رو به شما معرفی کنیم، برای اینکه بتونید ویدیو ها و تصاویر پینترست رو به راحتی و با کیفیت بالا دانلود کنید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

2 ماه پیش

96

5 هوش مصنوعی برتر 2024 رایگان

5 هوش مصنوعی برتر 2024 رایگان

در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم با هم 5 هوش مصنوعی برتر سال 2024 که بسیار کاربردی هستند را با هم مرور کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

2 ماه پیش

110

سایت Slazzer بهترین سایت برای حذف بک گراند عکس

سایت Slazzer بهترین سایت برای حذف بک گراند عکس

در این مقاله از وب سایت چگونگی به سایت Slazzer به عنوان بهترین سایت برای حذف بک گراند عکس پرداخته ایم، برای نحوه حذف بکگراند عکس با استفاده از سایت Slazzer تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

2933

چطور در کامپیوتر فایل را زیپ zip کنیم؟

چطور در کامپیوتر فایل را زیپ zip کنیم؟

در این مقاله از وب سایت چگونگی نحوه زیپ کردن فایل در کامپیوتر را با راحت ترین روش به شما آموزش میدهیم، تنها کافی است برای آموزش زیپ کردن یا همان فشرده کردن فایل در ویندوز تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

127

چطور شخصیت کارتونی بسازیم؟

چطور شخصیت کارتونی بسازیم؟

جدیدا در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر شاهد تصاویر کارتونی هستیم که با آیدی و اطلاعات پیج ساخته شده است در این ویدیو و مقاله آموزشی از وب سایت چگونگی قصد داریم به شما نحوه ساخت این کاراکترهای کارتونی را آموزش دهیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

203

آموزش عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر

آموزش عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر

در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم نحوه عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر را به شما آموزش دهیم تا انتهای این مقاله از وب سایت چگونگی با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

227

5 سایت برتر برای دانلود رایگان افکت صدا برای ادیت ویدیو

5 سایت برتر برای دانلود رایگان افکت صدا برای ادیت ویدیو

آیا به دنبال وب سایتی برای دانلود رایگان افکت صدا برای ادیت ویدیو هایتان هستید؟ ما در این مقاله از وب سایت چگونگی 5 سایت برتر برای دانلود انواع افکت های صدا را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید جلوه های صوتی را متناسب با ویدیوتان پیدا نمایید.

4 ماه پیش

440

6 سایت دانلود رایگان موکاپ کارت ویزیت

6 سایت دانلود رایگان موکاپ کارت ویزیت

در این مقاله به معرفی 6 سایت دانلود رایگان موکاپ کارت ویزیت می‌پردازیم. این سایت‌ ها شامل مجموعه‌ای از موکاپ‌های متنوع هستند که می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

5 ماه پیش

376