9 سایت دانلود آیکون رایگان

9 سایت دانلود آیکون رایگان

یک شنبه، 19 شهریور 1402

2794

گاها پیش می آید که در زمان طراحی نیاز به آیکون داشته باشید اما گشتن در سایت های مختلف برایتان دشوار باشد و از آنجایی که سایت های رایگان دانلود آیکن بسیار کم هستند ما در این مقاله 9 سایت دانلود آیکون رایگان برای طراحان گرافیک و وب را فهرست کرده‌ایم. شما می‌ توانید مجموعه ای از آیکون های رایگان را که بر اساس کلمه کلیدی یا یک موضوع خاص از این سایت‌ های محبوب رایگان دانلود کنید. از این وب‌ سایت ‌ها می ‌توانید آیکون ‌های تک رنگ یا مجموعه‌ ای از آیکون قابل سفارشی ‌سازی را انتخاب کنید و در پروژه هایتان استفاده کنید. این وب ‌سایت ‌ها برای طراحان وب، چاپ و ... کاربردی مفید خواهند بود. در وب‌ سایت‌ های معرفی شده زیر، می ‌توانید آیکون ‌هایی برای همه انواع حالات و تم‌ ها پیدا کنید، اگر پس ‌زمینه شفاف را دوست ندارید، برخی از این وب‌سایت‌ ها به شما امکان می‌ دهند پس‌زمینه ‌ها و رنگ‌ های آیکون را برای مطابقت با پروژه‌های خود تغییر دهید. می ‌توانید آیکون‌های مورد علاقه خود را در فرمت‌ های png، gif و ai شفاف دانلود کنید.


1. Icon Finder 

بهترین سایت دانلود آیکون Icon Finder بیش از 200000 آیکون در نسخه ‌های رایگان و premium دارد. سبک ‌های مختلفی از ایکون ها دراین سایت در دسترس هستند. Icon Finder آیکون ‌های رایگان را بر اساس بسیاری از دسته ‌های مختلف دارد. این سایت در واقع بهترین و محبوب‌ ترین سایت دانلود آیکون در سراسر جهان است.

بهترین سایت دانلود آیکون

2. Freepik

Freepik بیش از 99000 آیکون‌ های وکتور رایگان دارد که می ‌توان برای استفاده شخصی و تجاری استفاده کرد. آیکون‌های رایگان را در فرمت‌های PNG، EPS و SVG دانلود کنید. Freepik بسیاری از دسته‌های مختلف را برای انتخاب دارد: حیوانات، هنر، آموزش، غذا، شبکه‌سازی، افراد، ورزش، علائم، ژست‌ها، لباس، ساختمان‌ها، فلش‌ها و غیره. Freepik بهترین سایت دانلود آیکون است و فایل‌های مختلفی مانند وکتور، PSD، AI و عکس‌های stock را ارائه می‌ دهد.

بهترین سایت دانلود آیکون

3. Iconarchive

IconArchive یک موتور جستجوی آیکون حرفه‌ای بر اساس برچسب است که بیش از 500000 آیکون برای توسعه ‌دهندگان وب، کاربران نهایی و هنرمندان گرافیک دارد. همچنین منبع الهام‌ بخشی برای ایده‌های طراحی جدید و مکانی برای لذت بردن از آیکون‌های زیبا است. می‌ توانید آیکون ‌های مورد علاقه خود را به راحتی در اینجا جمع‌آوری، سازماندهی و به اشتراک بگذارید. اگر می‌خواهید دسکتاپ خود را سفارشی کنید، می‌توانید آیکون‌ها را برای همه سیستم‌ عامل‌ها، ویندوز، مک و لینوکس دانلود کنید. توسعه ‌دهندگان وب یا نرم‌ افزار که به دنبال طراحی آیکون سفارشی هستند، می‌توانند از این وب سایت استفاده کنند.

IconArchive 


4. Icons8

همه آیکون ‌های قابل دانلود در این سایت توسط یک طراح ایجاد می ‌شوند، بنابراین رابط کاربری شما یکپارچه خواهد بود. آیکون‌ های وکتور ادغام نشده‌اند و شکل آنها حفظ شده است.در این سایت شما یک رنگ را انتخاب می کنید و ما نسخه‌ های رنگی شده PNG یا SVG  را در اختیار شما قرار میدهیم. همچنین می توانید کدی را دریافت کنید تا یک آیکون را مستقیماً در HTML خود قرار دهید.

سایت دانلود آیکون ‌


5. Flaticon

سایت FLACTION یک سایت دانلود آیکون رایگان است که توسط یک طراح گرافیک به نام Konstantine Ovchinnikov ایجاد شده است. این سایت بیش از 27000 آیکون در فرمت‌های PNG، SVG و EPS دارد که می ‌توان برای استفاده شخصی و تجاری استفاده کرد. آیکون ‌های FLACTION در طیف گسترده‌ای از موضوعات موجود هستند، از جمله: اشیاء روزمره: مانند کامپیوتر، تلفن، ماشین و غیره، علائم: مانند فلش، علامت سوال و غیره، نمادها: مانند قلب، ستاره و غیره، حیوانات: مانند سگ، گربه و غیره، افراد: مانند مرد، زن و ... برای دانلود یک آیکون از سایت FLACTION، ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از ایجاد حساب کاربری، می ‌توانید آیکون ‌های مورد نظر خود را جستجو کنید. پس از یافتن آیکون مورد نظر خود، می ‌توانید آن را در فرمت‌های PNG، SVG یا EPS دانلود کنید. FLACTION یک سایت عالی برای طراحان وب و گرافیک است که به دنبال آیکون‌های رایگان و با کیفیت هستند. این سایت طیف گسترده‌ای از آیکون‌ها را در سبک‌ها و موضوعات مختلف ارائه می ‌دهد.

سایت FLACTION

6. Vecteezy

Vecteezy یک سایت دانلود آیکون رایگان و پولی است که بیش از 500000 آیکون در فرمت‌های PNG، SVG و EPS دارد. این سایت آیکون‌ها را در طیف گسترده‌ای از سبک‌ها و موضوعات ارائه می‌ دهد. پبرای دانلود یک آیکون از سایت Vecteezy، ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از ایجاد حساب کاربری، می ‌توانید آیکون‌های مورد نظر خود را جستجو کنید. پس از یافتن آیکون مورد نظر خود، می‌توانید آن را در فرمت‌های PNG، SVG یا EPS دانلود کنید.  Vecteezy یک سایت عالی برای طراحان وب و گرافیک است که به دنبال آیکون‌های رایگان و با کیفیت هستند. این سایت طیف گسترده‌ای از آیکون‌ ها را در سبک‌ها و موضوعات مختلف ارائه می‌دهد.

Vecteezy

7. Iconsdb

Iconsdb یک سایت دانلود آیکون رایگان و پولی است که بیش از 100000 آیکون در فرمت ‌های PNG، SVG و EPS دارد. این سایت آیکون‌ها را در طیف گسترده‌ای از سبک‌ ها و موضوعات ارائه می‌دهد، برای دانلود یک آیکون از سایت Iconsdb، ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از ایجاد حساب کاربری، می ‌توانید آیکون‌های مورد نظر خود را جستجو کنید. پس از یافتن آیکون مورد نظر خود، می‌توانید آن را در فرمت‌ های PNG، SVG یا EPS دانلود کنید. Iconsdb یک سایت عالی برای طراحان وب و گرافیک است که به دنبال آیکون‌ های رایگان و با کیفیت هستند. 

Iconsdb یک سایت دانلود آیکون رایگان

8. Dry Icons

Dry Icons یک سایت دانلود آیکون رایگان است که بیش از 20000 آیکون در فرمت‌ های PNG، SVG و EPS دارد. این سایت آیکون‌ها را در سبک ساده و مینیمال ارائه می ‌دهد. برای دانلود یک آیکون از سایت Dry Icons، نیازی به ایجاد حساب کاربری نیست. فقط کافی است آیکون مورد نظر خود را جستجو کنید و آن را در فرمت‌های PNG، SVG یا EPS دانلود کنید. Dry Icons یک سایت عالی برای طراحان وب و گرافیک است که به دنبال آیکون‌های رایگان و ساده هستند.

سایت دانلود آیکون رایگان

9. Iconmonstr

Iconmonstr یک سایت دانلود وکتور رایگان است که مجموعه‌ای از آیکون‌ های وکتور ساده و جذاب را در اختیار کاربران قرار می ‌دهد. این آیکون‌ ها در فرمت‌های SVG، PNG، و EPS قابل دانلود هستند و می‌توان از آنها در پروژه‌های مختلف طراحی گرافیکی استفاده کرد. سایت Iconmonstr دارای دسته‌بندی‌های مختلفی برای آیکون‌ها است که کاربران می‌توانند با استفاده از آنها آیکون ‌های مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند. برای دانلود یک آیکون از سایت Iconmonstr، کافی است بر روی آیکون مورد نظر کلیک کنید. سپس، صفحه‌ای باز می‌ شود که در آن می ‌توانید آیکون را در فرمت‌های مختلف دانلود کنید. سایت Iconmonstr دارای یک مجوز Creative Commons Attribution 3.0 است. این بدان معناست که می‌ توانید از آیکون ‌های این سایت به صورت رایگان استفاده کنید، اما باید نام طراح آیکون را در پروژه خود ذکر کنید.

سایت دانلود ایکن

امیدواریم از این مقاله استفاده کرده باشید اگر سایت دیگه ای رو می شناسید برامون کامنت بذارید.

نظرات

نظر خود را بنویسید

مطالب مشابه:
 10 سایت دانلود عکس با کیفیت رایگان

10 سایت دانلود عکس با کیفیت رایگان

انتخاب بهترین وب ‌سایت برای دانلود عکس با کیفیت رایگان به نیازها و سلیقه شما بستگی دارد. با بررسی وب ‌سایت‌ های مختلف و جستجوی عکس‌ها با استفاده از کلمات کلیدی مناسب، می‌توانید عکس‌های باکیفیت و ایده‌آل برای پروژه‌ های خود را پیدا کنید.

نیم ساعت پیش

3

تبدیل فرمت aac to mp3 با 3 سایت رایگان

تبدیل فرمت aac to mp3 با 3 سایت رایگان

در این مقاله از وب سایت چگونگی با سه سایت رایگان به شما آموزش میدهیم که چطوری فرمت aac را به mp3 تبدیل کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

۳ هفته پیش

86

3 روش تبدیل تصاویر به آیکن

3 روش تبدیل تصاویر به آیکن

در این مقاله سعی شد تا به طور خلاصه به 3 روش ساده و کاربردی برای تبدیل تصاویر به آیکن پرداخته شود. برای تبدیل تصاویر به آیکن تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

1 ماه پیش

113

6 سایت رایگان دانلود از پینترست

6 سایت رایگان دانلود از پینترست

تو این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم به شما 6 سایت رایگان دانلود از پینترست رو به شما معرفی کنیم، برای اینکه بتونید ویدیو ها و تصاویر پینترست رو به راحتی و با کیفیت بالا دانلود کنید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

2 ماه پیش

99

5 هوش مصنوعی برتر 2024 رایگان

5 هوش مصنوعی برتر 2024 رایگان

در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم با هم 5 هوش مصنوعی برتر سال 2024 که بسیار کاربردی هستند را با هم مرور کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

112

سایت Slazzer بهترین سایت برای حذف بک گراند عکس

سایت Slazzer بهترین سایت برای حذف بک گراند عکس

در این مقاله از وب سایت چگونگی به سایت Slazzer به عنوان بهترین سایت برای حذف بک گراند عکس پرداخته ایم، برای نحوه حذف بکگراند عکس با استفاده از سایت Slazzer تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

3102

چطور در کامپیوتر فایل را زیپ zip کنیم؟

چطور در کامپیوتر فایل را زیپ zip کنیم؟

در این مقاله از وب سایت چگونگی نحوه زیپ کردن فایل در کامپیوتر را با راحت ترین روش به شما آموزش میدهیم، تنها کافی است برای آموزش زیپ کردن یا همان فشرده کردن فایل در ویندوز تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

129

چطور شخصیت کارتونی بسازیم؟

چطور شخصیت کارتونی بسازیم؟

جدیدا در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر شاهد تصاویر کارتونی هستیم که با آیدی و اطلاعات پیج ساخته شده است در این ویدیو و مقاله آموزشی از وب سایت چگونگی قصد داریم به شما نحوه ساخت این کاراکترهای کارتونی را آموزش دهیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

205

آموزش عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر

آموزش عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر

در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم نحوه عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر را به شما آموزش دهیم تا انتهای این مقاله از وب سایت چگونگی با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

232

5 سایت برتر برای دانلود رایگان افکت صدا برای ادیت ویدیو

5 سایت برتر برای دانلود رایگان افکت صدا برای ادیت ویدیو

آیا به دنبال وب سایتی برای دانلود رایگان افکت صدا برای ادیت ویدیو هایتان هستید؟ ما در این مقاله از وب سایت چگونگی 5 سایت برتر برای دانلود انواع افکت های صدا را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید جلوه های صوتی را متناسب با ویدیوتان پیدا نمایید.

4 ماه پیش

445