بهترین سایت آموزش رایگان فتوشاپ به زبان فارسی

در دنیای امروز، تسلط بر نرم ‌افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ، مهارتی ارزشمند و کاربردی محسوب می ‌شود. فرقی نمی‌ کند که یک عکاس حرفه‌ای، طراح گرافیک یا کاربر مبتدی باشید، فتوشاپ دریچه‌ای به سوی خلاقیت و خلق آثار هنری گشوده است. اما یادگیری این نرم‌ افزار قدرتمند می ‌تواند چالشی بر سر راه شما باشد. ما در این مقاله، با معرفی بهترین سایت آموزش رایگان فتوشاپ به زبان فارسی، مسیر یادگیری این نرم‌ افزار را برای شما هموار خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا با ویژگی ‌های منحصر به فرد این دوره آموزشی آشنا شوید و سفری لذت ‌بخش به دنیای فتوشاپ آغاز کنید.

آموزش کامل فتوشاپ

شرح کامل ویژگی ‌های دوره آموزش رایگان فتوشاپ:

  1. زمان: این دوره شامل 13 ساعت و 18 دقیقه آموزش مفید و کاربردی در قالب ویدئوهای آموزشی باکیفیت است. این زمان به گونه‌ای تنظیم شده است که تمام مباحث فتوشاپ به طور کامل و با جزئیات دقیق آموزش داده شود و در عین حال، از طولانی شدن بیش از حد و خسته ‌کننده شدن دوره جلوگیری شود.
    2. محتوا: این دوره شامل 12 فصل جامع و کامل است که شما را از سطح مبتدی به یک متخصص فتوشاپ تبدیل خواهد کرد. در هر فصل، به یک مبحث خاص از فتوشاپ پرداخته می ‌شود و تمام ابزارها و تکنیک‌ های مربوط به آن مبحث به طور کامل آموزش داده می‌شود.
    3. پیش‌ نیاز:برای شرکت در این دوره، هیچ پیش‌ نیازی لازم نیست. فرقی نمی ‌کند که تا به حال با فتوشاپ کار کرده‌اید یا خیر، این دوره از صفر تا صد فتوشاپ را به شما آموزش می‌ دهد.
    4. پیوست ‌ها:به همراه این دوره، 290 فایل کاربردی شامل psd، عکس و ابزارهای جانبی ارائه می‌ شود. این فایل‌ ها به شما کمک می‌ کنند تا آموخته‌های خود را در دنیای واقعی به کار برده و مهارت‌ های خود را ارتقا دهید.
    5. هدیه: با ثبت ‌نام در این دوره، 4 هدیه ارزشمند به شما تعلق خواهد گرفت:
    * آموزش ساخت بنر مثل دیجی کالا: به ارزش 75 هزار تومان
    * آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ: به ارزش 75 هزار تومان
    * 10 فایل psd: به ارزش 600 هزار تومان
    * دوره روتوش
    6. پشتیبانی: شما از 6 ماه پشتیبانی رایگان از طریق واتس‌اپ، تلگرام و چت آنلاین بهره‌مند خواهید شد. در این مدت، می‌ توانید در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، با مدرس دوره تماس گرفته و از راهنمایی و پشتیبانی ایشان استفاده کنید.
    7. به‌روزرسانی: این دوره به طور مرتب با جدیدترین تکنیک‌ها و ابزارهای فتوشاپ به‌روزرسانی می‌شود. به این ترتیب، شما می ‌توانید مطمئن باشید که همیشه از جدیدترین دانش و اطلاعات در زمینه فتوشاپ بهره‌مند خواهید شد.
    8. دستاوردهای یادگیری: با گذراندن این دوره، شما به تسلط کامل بر ابزارها و تکنیک‌ های فتوشاپ دست خواهید یافت و قادر خواهید بود تا آثار هنری گرافیکی حرفه‌ای خلق کنید.
    9. مخاطبان: این دوره برای عکاسان، طراحان گرافیک، کاربران مبتدی و افرادی که به دنبال یادگیری یک مهارت جدید و کاربردی هستند مناسب است.

آموزش فتوشاپ

 مزایای انتخاب این دوره فتوشاپ:

جامع و کامل بودن: این دوره تمام مباحث فتوشاپ را به طور کامل و با جزئیات دقیق آموزش می ‌دهد.
به‌ روز بودن: این دوره به طور مرتب با جدیدترین تکنیک ‌ها و ابزارهای فتوشاپ به‌روزرسانی می‌شود.
پشتیبانی قوی: شما از 6 ماه پشتیبانی رایگان از طریق واتس‌اپ، تلگرام و چت آنلاین بهره‌مند خواهید شد.
هدایای ارزشمند: با ثبت‌نام در این دوره، 4 هدیه ارزشمند به شما تعلق خواهد گرفت.
برای ثبت‌ نام در این دوره، کافی است به (صفحه ثبت ‌نام) مراجعه کنید و مراحل ثبت ‌نام را به آسانی طی کنید.

 جمع ‌بندی:

این دوره، جامع‌ترین و به‌ روزترین دوره آموزش رایگان فتوشاپ به زبان فارسی است که می ‌توانید در اینترنت پیدا کنید. فرصت را از دست ندهید و همین امروز در این دوره ثبت‌نام کنید! با اطمینان خاطر می ‌توان گفت که با گذراندن این دوره، شما به یک متخصص فتوشاپ تبدیل خواهید شد و قادر خواهید بود تا آثار هنری گرافیکی شگفت‌انگیز خلق کنید.

 

 

نظرات

نظر خود را بنویسید

مطالب مشابه:
8 سایت برتر دانلود پترن برای فتوشاپ رایگان

8 سایت برتر دانلود پترن برای فتوشاپ رایگان

با استفاده از پترن‌ ها می‌ توانید به سادگی طرح‌ های خود را از ساده به چشمگیر تبدیل کنید. در این مقاله،  8 سایت برتر  را به شما معرفی می ‌کنیم که می ‌توانید از آنها پترن‌ های فتوشاپ را به صورت رایگان  دانلود کنید.

2 روز پیش

18

چگونه با فتوشاپ فاصله حروف را کم کنیم؟

چگونه با فتوشاپ فاصله حروف را کم کنیم؟

در این مقاله از وب سایت چگونگی قرار است به مشکل کم کردن فاصله حروف در فتوشاپ بپردازیم، تا انتهای این مقاله از وب سایت چگونگی با ما همراه باشید

4 روز پیش

23

چگونه در فتوشاپ حروف را بکشیم؟

چگونه در فتوشاپ حروف را بکشیم؟

چگونه در فتوشاپ حروف را بکشیم؟ در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم به شما نحوه کشیدن حروف در فتوشاپ را به صورت تصویری اموزش دهیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

۱ هفته پیش

37

چگونه کش فتوشاپ را پاک کنیم؟

چگونه کش فتوشاپ را پاک کنیم؟

فتوشاپ، به عنوان محبوب‌ ترین نرم‌ افزار ویرایش عکس، از حافظه پنهان یا کش برای ذخیره‌سازی موقت داده‌ ها و تسریع عملکرد برنامه استفاده می‌کند. در این مقاله، به شما آموزش می ‌دهیم که چگونه کش فتوشاپ را  با دو روش مختلف پاک کنید.

۳ هفته پیش

47

چطور در فتوشاپ خط چین بکشیم؟

چطور در فتوشاپ خط چین بکشیم؟

یکی از سوالات متداول شما این است که چطور با فتوشا خط چین بکشیم در این مقاله نحوه کشیدن خط چین و یا اشکال به شکل خط چین در فتوشاپ را توضیح داده ایم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

1 ماه پیش

61

چگونه در فتوشاپ وسط صفحه را پیدا کنیم؟

چگونه در فتوشاپ وسط صفحه را پیدا کنیم؟

یکی از سوالات مهم هنرجویان فتوشاپ این است که چگونه در فتوشاپ وسط صفحه را پیدا کنیم برای پیدا کردن وسط صفحه در فتوشاپ روش های متفاوتی وجود دارد که یکی از آسان ترین روش ها را در بخش زیر شرح میدهیم تا انتهای این مقاله از وبسایت چگونگی با ما همراه باشید.

1 ماه پیش

115

چگونگی پیش نمایش فایل psd بدون باز کردن فایل

چگونگی پیش نمایش فایل psd بدون باز کردن فایل

در این مقاله، به شما خواهیم گفت که چگونه می‌ توانید بدون نیاز به باز کردن فایل‌ های PSD یا همان لایه باز، پیش ‌نمایشی از محتوای آنها را مشاهده کنید.

2 ماه پیش

190

سایز کارت ویزیت در فتوشاپ چقدر است؟

سایز کارت ویزیت در فتوشاپ چقدر است؟

در این مقاله به بررسی ابعاد دقیق و استاندارد برای طراحی کارت ویزیت در فتوشاپ پرداخته ایم و نکاتی را برای طراحی کارت ویزیت ذکر کرده ایم با ما همراه باشید

2 ماه پیش

107

ابعاد بنر تسلیت باید چقدر باشد؟

ابعاد بنر تسلیت باید چقدر باشد؟

این مقاله با عنوان ابعاد مناسب برای چاپ بنر تسلیت باید چقدر باشد برای ان دسته از عزیزانی که به دنبال ابعاد مناسب برای طراحی بنر تسلیت هستند مناسب است، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

2 ماه پیش

181

ایجاد عکس 16در 21 در فتوشاپ

ایجاد عکس 16در 21 در فتوشاپ

تغییر سایز عکس یکی از رایج‌ ترین کارهایی است که در فتوشاپ انجام می‌ شود. سایز عکس 16*21 یکی از سایزهای پرکاربرد برای چاپ عکس، آلبوم عکس و ... است. در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم که چگونه سایز عکس خود را در فتوشاپ به 16*21 تغییر دهید و یا یک عکس با سایز 16*21 ایجاد نمایید.

2 ماه پیش

324