چگونگی کشیدن فلش در فتوشاپ

چهارشنبه، 11 مرداد 1402

9028

کشیدن فلش در فتوشاپ یکی از مهارت‌های اساسی برای طراحان گرافیک و عکاسان است. با کمک این ابزار، می‌توانید به راحتی نشانه‌ ها، پیام‌ها و علائم مختلفی را در تصاویر خود قرار دهید. برای کشیدن فلش و یا استفاده از فلش آماده در فتوشاپ می توانید از ابزار های مختلفی از فتوشاپ استفاده کنید، در این مقاله از وب سایت چگونگی، به شما نحوه کشیدن فلش در فتوشاپ را آموزش خواهیم داد تا انتهای بلاگ با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید: رزولوشن مناسب برای چاپ بنر در فتوشاپ

روش ساخت فلش در فتوشاپ:

یکی از راه هایی که برای ساخت فلش در فتوشاپ می توان از آن استفاده کرد استفاده از براش است شما با استفاده از براش می توانید به راحتی به صورت دستی یک فلش بکشید، کشیدن فلش با ابزار براش تنها برای زمانی مناسب است که شما قصد داشته باشید یک بخشی از تصویر را به صورت عادی و غیر اصولی برای کسی ارسال کنید اگر قرار است برای یک طرح حرفه ای از براش استفاده کنید نیاز است که به صورت درست و اصولی کشیده شود. در بخش زیر نحوه استفاده از فلش آماده در فتوشاپ را به شما توضیح خواهیم داد.

روش ساخت فلش در فتوشاپ:

فلش آماده در فتوشاپ

برای استفاده از فلش های آماده فتوشاپ در قدم اول ابتدا از پنل ابزار فتوشاپ همانند تصویر زیر وارد بخش shape ها شوید و از بین گزینه های انتخابی وارد گزینه custom shape tool شوید در این بخش در نوار ابزار بالای فتوشاپ شاهد موارد مختلفی از جمله رنگ و ... خواهید بود، با این روش شما به راحتی می توانید از فلش های مختلفی که به صورت دیفالت در فتوشاپ وجود دارد استفاده نمایید.

فلش آماده در فتوشاپ

همچنین بخوانید: 7 سایت آنلاین حذف واترمارک عکس

بعد از انتخاب موارد بالا از نوار ابزاری که در قسمت بالای فتوشاپ قرار دارد وارد بخش shape ها شوید و با کلیک روی چرخ دنده گزینه all arrows را انتخاب نمایید در این بخش تمامی فلش هایی که به صورت پیش فرض در نرم افزار فتوشاپ قرار دارد برای شما نمایش داده می شود که می توانید به راحتی از یکی از موارد به سلیقه خود و طرحی که دارید استفاده نمایید. 

تبدیل شدن خط به فلش در فتوشاپ

بعد از انتخاب فلش موردنظرتان می توانید به راحتی رنگ آن را تغییر دهید و به یک رنگ دلخواه تبدیل نمایید همچنین می توانید تمامی مواردی که در کشیدن shape های مستطیل و ... از آن استفاده میکردید را در فلش ها نیز استفاده نمایید برای مثال تغییر ابعاد فلش ها و ...  شما همچنین می توانید فلش هایی را به پنل اضافه نمایید سایت های بسیاری هستند که فلش های متنوعی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهند و میتوانید به راحتی آن ها را دانلود نمایید دقت  کنید برای اضافه کردن فلش به فتوشاپ باید حتما از پسوند csh باشد. برای اضافه کردن فلش یه فتوشاپ نیز همانند تصویر بالا وقتی روی چرخ دنده کلیک کردیم به سراغ گزینه load shape می رویم و فلش مورد نظرمان را اضافه میکنیم. برای دانلود شیپ فلش آماده در فتوشاپ اینجا دانلود شیپ فلش کلیک کنید.

کشیدن جهت در فتوشاپ

شیپ فلش در فتوشاپ

استفاده از فلش در تصاویر، به عنوان یک ابزار طراحی، بسیار مفید است. با استفاده از فلش می‌توانید به راحتی نشانه‌های مختلفی را در تصاویر خود قرار دهید. برای مثال، می‌توانید با استفاده از فلش، مسیر حرکت یک شی را در تصویر نشان دهید، یا به راحتی برای تاکید بر بخشی از تصویر، از فلش استفاده کنید. همچنین، با تغییر سایز و رنگ فلش، می‌توانید آن را به سبک و سلیقه خود سفارشی کنید و از آن به عنوان یک ابزار طراحی قدرتمند در کارهای خود استفاده کنید. امیدواریم این مقاله از وب سایت چگونگی برای شما مفید بوده باشد.

نظرات

نظر خود را بنویسید

مطالب مشابه:
چگونه در فتوشاپ دور متن کادر بکشیم؟

چگونه در فتوشاپ دور متن کادر بکشیم؟

چگونه در فتوشاپ دور متن کادر بکشیم؟ در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم به این سوال شما پاسخ دهیم که چطور میتوانیم دور متنمان کادر بکشیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید

۱ هفته پیش

31

بهترین راه یادگیری فتوشاپ چیست؟

بهترین راه یادگیری فتوشاپ چیست؟

در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم بهترین راه یادگیری فتوشاپ را به شما معرفی نماییم. اگر به دنبال یادگیری کامل فتوشاپ هستید تا انتهای این مقاله از وب سایت چگونگی با ما همراه باشید.

۳ هفته پیش

47

چگونه در فتوشاپ زیر متن خط بکشیم؟

چگونه در فتوشاپ زیر متن خط بکشیم؟

خط کشیدن زیر متن در فتوشاپ راهی ساده برای افزودن تأکید، تمایز یا صرفاً زیبایی به نوشته شماست. در این آموزش گام به گام، به شما نشان خواهیم داد که چگونه به آسانی زیر متن خود در فتوشاپ خط بکشید.

1 ماه پیش

83

چطور در فتوشاپ پست اسلایدی درست کنیم؟

چطور در فتوشاپ پست اسلایدی درست کنیم؟

چطور در فتوشاپ پست اسلایدی درست کنیم؟ در این مقاله قرار است به صورت تصویری به شما توضیح دهیم که چطور می توانید در فتوشاپ پست اسلایدی درست کنید تا انتهای این مقاله از وب سایت چگونگی با ما همراه باشید

1 ماه پیش

81

رزولوشن در فتوشاپ کجاست؟

رزولوشن در فتوشاپ کجاست؟

در این مقاله، به طور کامل نحوه تنظیم رزولوشن در فتوشاپ را به شما آموزش می‌دهیم. شما یاد خواهید گرفت که رزولوشن چیست، کجا می‌ توانید آن را پیدا کنید و چگونه آن را برای تصاویر خود تنظیم کنید.

1 ماه پیش

76

سایز a5 در فتوشاپ

سایز a5 در فتوشاپ

سایز a5 در فتوشاپ چقدر است، در این مقاله از وب سایت چگونگی قرار است به ابعاد و نحوه ایجاد یک سند جدید در ابعاد a5 بپردازیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

2 ماه پیش

289

8 سایت برتر دانلود پترن برای فتوشاپ رایگان

8 سایت برتر دانلود پترن برای فتوشاپ رایگان

با استفاده از پترن‌ ها می‌ توانید به سادگی طرح‌ های خود را از ساده به چشمگیر تبدیل کنید. در این مقاله،  8 سایت برتر  را به شما معرفی می ‌کنیم که می ‌توانید از آنها پترن‌ های فتوشاپ را به صورت رایگان  دانلود کنید.

2 ماه پیش

160

چگونه با فتوشاپ فاصله حروف را کم کنیم؟

چگونه با فتوشاپ فاصله حروف را کم کنیم؟

در این مقاله از وب سایت چگونگی قرار است به مشکل کم کردن فاصله حروف در فتوشاپ بپردازیم، تا انتهای این مقاله از وب سایت چگونگی با ما همراه باشید

2 ماه پیش

228

چگونه در فتوشاپ حروف را بکشیم؟

چگونه در فتوشاپ حروف را بکشیم؟

چگونه در فتوشاپ حروف را بکشیم؟ در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم به شما نحوه کشیدن حروف در فتوشاپ را به صورت تصویری اموزش دهیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

2 ماه پیش

274

 بهترین سایت آموزش رایگان فتوشاپ به زبان فارسی

بهترین سایت آموزش رایگان فتوشاپ به زبان فارسی

ما در این مقاله، با معرفی بهترین سایت آموزش رایگان فتوشاپ به زبان فارسی، مسیر یادگیری این نرم‌ افزار را برای شما هموار خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا با ویژگی ‌های منحصر به فرد این دوره آموزشی آشنا شوید

2 ماه پیش

98