چگونگی نصب و کرک فتوشاپ 2022

 

نرم‌ افزار Adobe Photoshop، یک نرم‌ افزار حرفه‌ ای ویرایش تصویر و ایجاد محتوای گرافیکی است که توسط توماس و جان نول در سال ۱۹۸۸ ایجاد و منتشر شد. در ابتدا برای رایانه ‌های مکینتاش توسعه داده شده بود و هم اکنون برای سیستم‌ عامل‌ های ویندوز و macOS نیز در دسترس است. از طرفی، در طول سالیان، فتوشاپ به عنوان انتخاب اول و محبوب عکاسان، طراحان و فعالان حوزه گرافیک در ایران شناخته شده است. نسخه ۲۰۲۲ فتوشاپ شامل مجموعه ‌ای از ویژگی‌ های جدید است که مطمئنا برخی از کارهای پیچیده را آسان ‌تر از قبل می‌ کند. در این مقاله از وب سایت چگونگی، قصد داریم به آموزش نصب و فعال ‌سازی فتوشاپ 2022 و نحوه کرک فتوشاپ بپردازیم. اگر شما هم قصد دارید یک ابزار حرفه‌ای ویرایش تصویر را روی کامپیوتر خود داشته باشید، تا پایان با ما همراه باشید و نحوه نصب و فعال‌ سازی فتوشاپ را بیاموزید.

همچنین بخوانید: حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب فتوشاپ 2022

چطور برنامه فتوشاپ رو نصب کنم؟

چطور برنامه فتوشاپ رو نصب کنم؟

خوشبختانه نصب فتوشاپ 2022 بر روی کامپیوتر ها و لپ تاب ها بسیار آسان تر از سایر نسخه های فتوشاپ هست برای شروع کار ابتدا روی دانلود فتوشاپ 2022 کلیک نمایید به راحتی می توانید مراحل نصب فتوشاپ را با ما یاد بگیرید

دانلود فتوشاپ نسخه 2022 پارت 1

دانلود فتوشاپ نسخه 2022 پارت 2

دانلود فتوشاپ نسخه 2022 پارت 3

دانلود فتوشاپ نسخه 2022 پارت 4

دانلود فتوشاپ نسخه 2022 پارت 5

فایل کرک فتوشاپ 2022

تمامی فایل ها به صورت پارت بندی شده است که به صورت پسوند RAR بوده و نیاز است که ابتدا فایل ها را از حالت فشرده خارج نماییم در ویدیو آموزشی نحوه نصب فتوشاپ 2022 تمامی این مراحل به صورت واضح و کامل توضیح داده شده است، دقت کنید که زمانی که در حال خارج کردن فایل ها از حالت فشرده هستید نیاز به رمز دارید که رمز فایل ها chegoonegi.com است، بعد از اینکه یک فایل را از حالت فشرده خارج کردید تمامی فایل ها به صورت کلی از حالت فشرده خارج می شود در پوشه فایل شما شاهد یک فایل cracked و setup هستید حجم کلی فایل 2.80 گیگابایت است،قبل از اینکه شروع به نصب برنامه کنید نیاز است که اینترنت خود را غیرفعال نمایید و هر برنامه فایروال و یا آنتی ویروسی اگر بر روی سیستم شما نصب است خاموش نمایید نحوه خاموش کردن اینترنت نیز به صورت کامل در ویدیو آموزشی نحوه نصب فتوشاپ 2022 توضیح داده شده است، بعد از خاموش کردن موارد گفته شده از فایل های دانلود شده روی فایل setup کلیک راست نموده و طبق ویدیو روی Run as administrator، کلیک میکنیم، در کادر باز شده می توانیم لوکیشن فایل را اینکه در چه مسیری نصب شود را  انتخاب نموده و همچنین زبان برنامه را نیز می توانیم در این قسمت تعیین کنیم، بعد از اینکار روی continue کلیک کرده و اجازه میدهیم کارهای نصب برنامه تمام شود در پنجره باز شده  روی close کلیک نمایید تا نرم افزار باز نشود تا این قسمت کار نصب فتوشاپ تمام شده است و به سراغ کرک کردن نرم افزار فتوشاپ میرویم. 

نصب فتوشاپ

همچنین بخوانید: دلیل باز نشدن سند جدید در اینشات

چگونه برنامه فتوشاپ را کرک کنیم؟

یکی از مشکلات رایجی که اکثر افراد بعد از نصب نرم افزار فتوشاپ نسخه 2022 و یا هر نسخه دیگری دارند نحوه کرک کردن ان است ما در این آموزش ویدیویی از وب سایت چگونگی نحوه کرک کردن برنامه فتوشاپ را به صورت کامل و واضح به شما آموزش می دهیم برای اینکار کافی است بعد از اینکه طبق نکات بالا نرم افزار را نصب کردید وارد پوشه cracked  شویدو و فایل setup که در پوشه قرار دارد را کپی نموده و آن را به محل ذخیره فتوشاپ انتقال دهید (دقیقا در فولدری که زمان نصب نرم افزار انتخاب نمودید) مجدد در این پوشه به دنبال فایل فتوشاپ بگردید و روی آن کلیک راست نموده و open  file location  را بزنید  و وارد فولدر شوید در همین قسمت فایل کرک را paste  نمایید تبریک میگوییم فتوشاپ شما نصب و کرک شد، به راحتی می توانید وارد منوی استارت شده و طراحی های خود را با فتوشاپ 2022 شروع نمایید.

نحوه کرک فتوشاپ

آموزش تصویری نصب فتوشاپ 2022 در ویندوز 10

Adobe Photoshop 2022 یکی از بهترین ویرایشگرهای گرافیکی حرفه‌ ای است که برای ساخت و ویرایش تصاویر دیجیتالی طراحی شده است. این نرم‌افزار تنها ویرایشگر عکس در صنعت است که تمام نیازهای هنرمندان دنیای دیجیتال را برآورده می ‌کند. به کمک این برنامه، شما می ‌توانید ظاهر و احساس عکس ‌های خود را به راحتی بهبود دهید و تنظیمات مختلفی را روی تصاویر خود اعمال کنید. فیلترها و جلوه‌ های متعددی برای بهبود تصاویر دیجیتال در این نرم‌افزار قرار داده شده است و شما می ‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. اگر به دنبال یک نرم‌افزار حرفه‌ای برای ویرایش تصاویر و طراحی گرافیکی هستید، Adobe Photoshop 2022 یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید تجربه عملی با ابزارهای حرفه‌ای را کسب کنید و تصاویر دیجیتالی با کیفیت بالا ایجاد کنید. در این وبلاگ از وب سایت چگونگی به شما به صورت کامل از صفر تا صد نحوه نصب فتوشاپ 2022 را به همراه کرک کردن فتوشاپ توضیح داده ایم.

همچنین بخوانید: نحوه حذف فتوشاپ 

نصب فتوشاپ 2022 در ویندوز 7:

یکی از سوالات رایجی که اکثرا میپرسند این است که آیا فتوشاپ نسخه 2022 روی ویندوز 7 نصب می شود؟ متاسفانه فتوشاپ 2022 تنها روی سیستم های بعضی سیستم هاقابل اجرا است و شما می توانید نسخه نرم افزارتان را به 10 و یا 11 تغییر دهید. حداقل سیستم مورد نیاز فتوشاپ در ویندوز مایکروسافت ویندوز ۱۰ نسخه ۱۹۰۳ یا بالاتر (نسخه ۱۹۰۹ توصیه می‌شود) فقط نسخه‌های ۶۴ بیتی.

نصب فتوشاپ 2022

نصب فتوشاپ 2022 در ویندوز 11:

در ویدیو آموزشی بالا نصب فتوشاپ 2022 را در ویندوز 10 به شما  آموزش دادیم که البته نصب آن در ویندوزهای دیگر هم به همین شکل می باشد و تفاوتی ندارد.ترجیحا اگر ویندوز 64 بیتی دارید حتما نسخه 64 بیتی نرم افزار فتوشاپ را تهیه کنید و در نسخه 32 بیتی ویندوز هم فقط نسخه 32 بیتی فتوشاپ را می توانید نصب کنید. اگر نسخه ویندوز شما 11 است نیز با دیدن آموزش ویدیویی می توانید به راحتی به نصب نسخه 2022 نرم افزار فتوشاپ در ویندوز 11 بپردازید در صورتی که مشکلی برای شما پیش آمد می توانید برای ما کامنت بگذارید.

مشکل نصب فتوشاپ 2022

برای نصب نرم ‌افزارهای Photoshop بهتر است ابتدا اطمینان حاصل کنید که سیستم شما حداقل نیازهای سیستمی مورد نیاز را داراست. برای بررسی اطلاعات سیستمی مانند سرعت پردازش و حجم حافظه RAM، می‌توانید به مسیر Start > Control Panel > System بروید. همچنین، قبل از نصب نسخه جدید از این نرم‌افزارها، بهتر است فایل ‌هایی که به دلیل نصب قبلی باقی مانده‌اند را پاک کنید. همچنین می توانید اگر در نحوه نصب قتوشاپ دچار مشکل شدید برای ما کامنت بگذاری تا همکاران پشتیبانی در اسرع وقت پاسخ داده و مشکل را حل نمایند.

نظرات

نظر خود را بنویسید

مطالب مشابه:
8 سایت برتر دانلود پترن برای فتوشاپ رایگان

8 سایت برتر دانلود پترن برای فتوشاپ رایگان

با استفاده از پترن‌ ها می‌ توانید به سادگی طرح‌ های خود را از ساده به چشمگیر تبدیل کنید. در این مقاله،  8 سایت برتر  را به شما معرفی می ‌کنیم که می ‌توانید از آنها پترن‌ های فتوشاپ را به صورت رایگان  دانلود کنید.

پریروز

14

چگونه با فتوشاپ فاصله حروف را کم کنیم؟

چگونه با فتوشاپ فاصله حروف را کم کنیم؟

در این مقاله از وب سایت چگونگی قرار است به مشکل کم کردن فاصله حروف در فتوشاپ بپردازیم، تا انتهای این مقاله از وب سایت چگونگی با ما همراه باشید

4 روز پیش

22

چگونه در فتوشاپ حروف را بکشیم؟

چگونه در فتوشاپ حروف را بکشیم؟

چگونه در فتوشاپ حروف را بکشیم؟ در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم به شما نحوه کشیدن حروف در فتوشاپ را به صورت تصویری اموزش دهیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

۱ هفته پیش

36

 بهترین سایت آموزش رایگان فتوشاپ به زبان فارسی

بهترین سایت آموزش رایگان فتوشاپ به زبان فارسی

ما در این مقاله، با معرفی بهترین سایت آموزش رایگان فتوشاپ به زبان فارسی، مسیر یادگیری این نرم‌ افزار را برای شما هموار خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا با ویژگی ‌های منحصر به فرد این دوره آموزشی آشنا شوید

۲ هفته پیش

36

چگونه کش فتوشاپ را پاک کنیم؟

چگونه کش فتوشاپ را پاک کنیم؟

فتوشاپ، به عنوان محبوب‌ ترین نرم‌ افزار ویرایش عکس، از حافظه پنهان یا کش برای ذخیره‌سازی موقت داده‌ ها و تسریع عملکرد برنامه استفاده می‌کند. در این مقاله، به شما آموزش می ‌دهیم که چگونه کش فتوشاپ را  با دو روش مختلف پاک کنید.

۳ هفته پیش

47

چطور در فتوشاپ خط چین بکشیم؟

چطور در فتوشاپ خط چین بکشیم؟

یکی از سوالات متداول شما این است که چطور با فتوشا خط چین بکشیم در این مقاله نحوه کشیدن خط چین و یا اشکال به شکل خط چین در فتوشاپ را توضیح داده ایم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

۴ هفته پیش

58

چگونه در فتوشاپ وسط صفحه را پیدا کنیم؟

چگونه در فتوشاپ وسط صفحه را پیدا کنیم؟

یکی از سوالات مهم هنرجویان فتوشاپ این است که چگونه در فتوشاپ وسط صفحه را پیدا کنیم برای پیدا کردن وسط صفحه در فتوشاپ روش های متفاوتی وجود دارد که یکی از آسان ترین روش ها را در بخش زیر شرح میدهیم تا انتهای این مقاله از وبسایت چگونگی با ما همراه باشید.

1 ماه پیش

113

چگونگی پیش نمایش فایل psd بدون باز کردن فایل

چگونگی پیش نمایش فایل psd بدون باز کردن فایل

در این مقاله، به شما خواهیم گفت که چگونه می‌ توانید بدون نیاز به باز کردن فایل‌ های PSD یا همان لایه باز، پیش ‌نمایشی از محتوای آنها را مشاهده کنید.

2 ماه پیش

187

سایز کارت ویزیت در فتوشاپ چقدر است؟

سایز کارت ویزیت در فتوشاپ چقدر است؟

در این مقاله به بررسی ابعاد دقیق و استاندارد برای طراحی کارت ویزیت در فتوشاپ پرداخته ایم و نکاتی را برای طراحی کارت ویزیت ذکر کرده ایم با ما همراه باشید

2 ماه پیش

104

ابعاد بنر تسلیت باید چقدر باشد؟

ابعاد بنر تسلیت باید چقدر باشد؟

این مقاله با عنوان ابعاد مناسب برای چاپ بنر تسلیت باید چقدر باشد برای ان دسته از عزیزانی که به دنبال ابعاد مناسب برای طراحی بنر تسلیت هستند مناسب است، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

2 ماه پیش

180