6 سایت برتر دانلود فایل‌ لایه باز ایرانی | psd رایگان

امروزه با گسترش استفاده از نرم‌ افزارهای گرافیکی، نیاز به دانلود فایل‌ های لایه باز نیز افزایش یافته است. فایل‌ های لایه باز، فایل‌ هایی هستند که می‌ توان آنها را به راحتی ویرایش کرد و با نیازهای خود سازگار کرد. این فایل‌ ها معمولاً در فرمت PSD ذخیره می‌شوند و توسط نرم‌ افزارهای فتوشاپ و ایلوستریتور قابل ویرایش هستند. در ایران نیز، سایت‌های مختلفی برای دانلود فایل‌ های لایه باز  به صورت رایگان وجود دارد. در این مقاله، قصد داریم 6 سایت برتر دانلود فایل‌ های لایه باز ایرانی را به شما معرفی کنیم. این سایت‌ها، مجموعه‌ای گسترده از فایل‌های لایه باز را در زمینه‌های مختلف، از جمله کارت ویزیت، پوستر، بنر، لوگو، وکتور و ... ارائه می‌دهند، پس اگر به دنبال سایت طرح لایه باز هستید حتما تا انتهای این مقاله از وب سایت چگونگی با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید: 8 سایت آنلاین حذف بکگراند عکس

1. سایت قالفیک | ghalphic

سایت قالفیک یکی از سایت های دانلود طرح لایه باز است که به صورت حرفه ای مجموعه‌ ای گسترده از فایل‌ های لایه باز، وکتور و ... را در زمینه‌های مختلف، از جمله کارت ویزیت، پوستر، بنر، لوگو و ... ارائه می‌ دهد. یکی از مزیت های استفاده از طرح های لایه باز سایت قالفیک این است که تمامی طرح ها به صورت با کیفیت در اختیار شما قرار می گیرد اگر سری به این سایت بزنید متوجه قیمت های عالی طرح های لایه باز نیز خواهید شد. قالفیک یک سایت تخصصی در زمینه دانلود فایل‌ های گرافیکی است، قالفیک همچنین به کاربران خود امکان می‌ دهد تا از طریق بخش نظرات، نظرات و پیشنهادات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند قالفیک یک منبع ارزشمند برای هر طراح یا هنرمندی است که به دنبال منابع باکیفیت و خلاقانه است. این وب‌ سایت به کاربران کمک می‌ کند تا ایده‌های خود را به واقعیت تبدیل کنند و طرح‌های خود را به سطح بالاتری ببرند.

دانلود فایل لایه باز از سایت قالفیک

سفارش تبلیغ در وب سایت چگونگی

2. سایت آبرنگ دات شاپ | Abrang.shop

داشتن دسترسی به قالب‌ های PSD با کیفیت می‌ تواند در فرآیند طراحی، زمان و تلاش شما را ذخیره کند و وب‌ سایت آبرنگ منبع عالی برای طراحانی است که به دنبال افزودن خلاقیت به طرح ها خود هستند. این وب‌ سایت‌ مجموعه‌ ی عظیمی از طرح های لایه باز را به صورت رایگان و پولی برای انتخاب در اختیار کاربر قرار میدهد و مطمئناً چیزی برای نیازهای هر طراح در آن‌ها وجود خواهد داشت. طراحی خوبی داشته باشید!

سایت آبرنگ دات شاپ

3. سایت ایران طرح | irantarh

یکی دیگر از سایت هایی که در زمینه فروش طرح های لایه باز به صورت رایگان و پولی در حال فعالیت است و تقریبا می توان گفت در بین کاربران از محبوبیت خوبی برخوردار است سایت ایران طرح است همانطور که از اسم این سایت پیداست سایت ایرانی است و به راحتی امکان دانلود و خرید طرح های لایه باز این سایت وجود دارد یکی از مزیت های سایت ایران طرح بارگذاری فایل های طراحی با کیفیت در زمینه های مختلف است.

 فروش طرح های لایه باز

4. سایت طرح دات آی آر | tarh.ir

طرح دات آی آر یک فروشگاه اینترنتی است که در زمینه طراحی و فروش طرح های لایه باز و پروژه های افترافکت قابل ویرایش فعالیت دارد، لازم به ذکر است اکثر طرح های لایه باز این سایت پولی هستند اما از کیفیت عالی وطراحی های فوق العاده ای بهره برده اند پس اگر به دنبال یک طرح حرفه ای هستید که به صورت لایه باز باشد و بتوانید تغییراتی روی آن ایجاد کنید سایت طرح دات آی ار سایت مناسبی است.

طراحی و فروش طرح های لایه باز

5. طرح سرا | tarhsara

سایت طرح سرا یک وب‌ سایت ایرانی است که در زمینه دانلود فایل‌ های لایه باز فعالیت می‌کند. این وب‌ سایت دسته‌بندی‌های مختلفی از فایل‌ های لایه باز ارائه می‌دهد، از جمله طرح‌های کارت ویزیت، پوستر، بنر، لوگو وکتور. فایل‌های طراح سرا در کیفیت بالا و قابل ویرایش قرار دارند و به راحتی می‌توان آنها را در پروژه‌های مختلف، از جمله طراحی گرافیک، چاپ و وب‌ سایت استفاده کرد. وب‌سایت طراح سرا محبوبیت بسیاری در بین طراحان و گرافیست‌ های ایرانی دارد، به دلیل داشتن مجموعه‌ای گسترده از فایل‌ های لایه باز با کیفیت بالا. همچنین، وب‌سایت طرح سرا به طور منظم بروزرسانی می‌ شود و به تعداد فایل‌ های خود اضافه می‌کند، بر اساس نیازها و تقاضاهای طراحان و گرافیست‌ ها.

سایت طرح سرا

6. گرافیک طرح | graphictarh

گرافیک طرح یک وب سایت ایرانی است که در زمینه دانلود فایل های لایه باز فعالیت می کند. این وب سایت مجموعه ای گسترده از فایل های لایه باز را در زمینه های مختلف، از جمله کارت ویزیت، پوستر، بنر، لوگو، وکتور و … ارائه می دهد. فایل های گرافیک طرح با کیفیت بالا و قابل ویرایش هستند و می توان آنها را برای استفاده در پروژه های مختلف، از جمله طراحی گرافیک، چاپ و وب سایت استفاده کرد. گرافیک طرح یک وب سایت محبوب در میان طراحان و گرافیست های ایرانی است. این وب سایت به دلیل داشتن مجموعه ای گسترده از فایل های لایه باز و کیفیت بالای آنها، محبوبیت زیادی دارد. همچنین، گرافیک طرح به صورت روزانه به روز می شود و تعداد فایل های آن با توجه به نیاز طراحان و گرافیست ها، در حال افزایش است. اگر به دنبال فایل های لایه باز با کیفیت بالا و قابل ویرایش هستید، پیشنهاد می کنیم از وب سایت گرافیک طرح استفاده کنید. این وب سایت مجموعه ای گسترده از فایل های لایه باز را در زمینه های مختلف ارائه می دهد و فایل های آن با کیفیت بالا و قابل ویرایش هستند.

گرافیک طرح

 

امیدواریم از این مقاله از وب سایت چگونگی استفاده کرده باشید.

همچنین بخوانید: معرفی 10 سایت دانلود Png رایگان

نظرات

نظر خود را بنویسید

مطالب مشابه:
تبدیل فرمت aac to mp3 با 3 سایت رایگان

تبدیل فرمت aac to mp3 با 3 سایت رایگان

در این مقاله از وب سایت چگونگی با سه سایت رایگان به شما آموزش میدهیم که چطوری فرمت aac را به mp3 تبدیل کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

۳ هفته پیش

85

3 روش تبدیل تصاویر به آیکن

3 روش تبدیل تصاویر به آیکن

در این مقاله سعی شد تا به طور خلاصه به 3 روش ساده و کاربردی برای تبدیل تصاویر به آیکن پرداخته شود. برای تبدیل تصاویر به آیکن تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

1 ماه پیش

110

6 سایت رایگان دانلود از پینترست

6 سایت رایگان دانلود از پینترست

تو این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم به شما 6 سایت رایگان دانلود از پینترست رو به شما معرفی کنیم، برای اینکه بتونید ویدیو ها و تصاویر پینترست رو به راحتی و با کیفیت بالا دانلود کنید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

2 ماه پیش

97

5 هوش مصنوعی برتر 2024 رایگان

5 هوش مصنوعی برتر 2024 رایگان

در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم با هم 5 هوش مصنوعی برتر سال 2024 که بسیار کاربردی هستند را با هم مرور کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

2 ماه پیش

110

سایت Slazzer بهترین سایت برای حذف بک گراند عکس

سایت Slazzer بهترین سایت برای حذف بک گراند عکس

در این مقاله از وب سایت چگونگی به سایت Slazzer به عنوان بهترین سایت برای حذف بک گراند عکس پرداخته ایم، برای نحوه حذف بکگراند عکس با استفاده از سایت Slazzer تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

2978

چطور در کامپیوتر فایل را زیپ zip کنیم؟

چطور در کامپیوتر فایل را زیپ zip کنیم؟

در این مقاله از وب سایت چگونگی نحوه زیپ کردن فایل در کامپیوتر را با راحت ترین روش به شما آموزش میدهیم، تنها کافی است برای آموزش زیپ کردن یا همان فشرده کردن فایل در ویندوز تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

127

چطور شخصیت کارتونی بسازیم؟

چطور شخصیت کارتونی بسازیم؟

جدیدا در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر شاهد تصاویر کارتونی هستیم که با آیدی و اطلاعات پیج ساخته شده است در این ویدیو و مقاله آموزشی از وب سایت چگونگی قصد داریم به شما نحوه ساخت این کاراکترهای کارتونی را آموزش دهیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

203

آموزش عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر

آموزش عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر

در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم نحوه عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر را به شما آموزش دهیم تا انتهای این مقاله از وب سایت چگونگی با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

227

5 سایت برتر برای دانلود رایگان افکت صدا برای ادیت ویدیو

5 سایت برتر برای دانلود رایگان افکت صدا برای ادیت ویدیو

آیا به دنبال وب سایتی برای دانلود رایگان افکت صدا برای ادیت ویدیو هایتان هستید؟ ما در این مقاله از وب سایت چگونگی 5 سایت برتر برای دانلود انواع افکت های صدا را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید جلوه های صوتی را متناسب با ویدیوتان پیدا نمایید.

4 ماه پیش

441

6 سایت دانلود رایگان موکاپ کارت ویزیت

6 سایت دانلود رایگان موکاپ کارت ویزیت

در این مقاله به معرفی 6 سایت دانلود رایگان موکاپ کارت ویزیت می‌پردازیم. این سایت‌ ها شامل مجموعه‌ای از موکاپ‌های متنوع هستند که می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

5 ماه پیش

377