چگونه در فتوشاپ با اسکرول ماوس زوم کنیم؟

تصور کنید که شما در حال کار بر روی یک پروژه‌ی گرافیکی در فتوشاپ هستید و نیاز دارید که به سرعت بین جزئیات دقیق و نمای کلی تصویر جابجا شوید. شما متوجه می‌شوید که هر بار که سعی می‌کنید با استفاده از اسکرول ماوس زوم کنید، هیچ اتفاقی نمی‌افتد و مجبورید از ابزار زوم یا کلیدهای میانبر استفاده کنید که وقت‌گیر است و روند کار شما را کند می‌ کند. این مشکل می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد، مخصوصاً وقتی که در یک پروژه بزرگ کار می‌کنید و نیاز دارید که سریع و مؤثر زوم کنید. حالا چطور می‌توانید این مشکل را حل کنید و از اسکرول ماوس برای زوم کردن در فتوشاپ استفاده کنید؟

زوم با اسکرول ماوس

حل مشکل زوم نشدن در فتوشاپ

ابتدا باید مطمئن شوید که فتوشاپ به درستی تنظیم شده است تا از اسکرول ماوس برای زوم استفاده کند. برای این کار  به منوی Edit بروید. Preferences را انتخاب کنید. سپس روی General کلیک کنید. فعال کردن گزینه Zoom with Scroll Wheel گزینه‌ی Zoom with Scroll Wheel را پیدا کنید. تیک این گزینه را بزنید. روی OK کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شوند.

استفاده از میانبرهای صفحه کلید:

اگر هنوز هم مشکلی دارید، می‌ توانید از میانبرهای صفحه کلید برای زوم کردن استفاده کنید. به طور پیش‌ فرض با نگه داشتن کلید Alt (ویندوز) یا Option (مک) و اسکرول ماوس می‌توانید زوم کنید. همچنین می‌توانید از کلیدهای Ctrl و + برای زوم کردن و Ctrl و - برای زوم اوت کردن استفاده کنید. با دنبال کردن این مراحل، شما می‌توانید به راحتی از اسکرول ماوس برای زوم کردن در فتوشاپ استفاده کنید و دیگر نیازی به استفاده از ابزار زوم یا کلیدهای میانبر نخواهید داشت. این کار نه تنها روند کاری شما را سرعت می‌بخشد بلکه تجربه کاربری شما را نیز بهبود می‌بخشد.

 

نظرات

نظر خود را بنویسید

مطالب مشابه:
چطور در فتوشاپ سایه ایجاد کنیم؟

چطور در فتوشاپ سایه ایجاد کنیم؟

چطور در فتوشاپ سایه ایجاد کنیم؟ در این مقاله از وب سایت سیر تا پیاز قرار است به آموزش این موضوع بپردازیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید

۱ هفته پیش

17

چطور در فتوشاپ دور عکس را گرد کنیم؟

چطور در فتوشاپ دور عکس را گرد کنیم؟

چطور در فتوشاپ دور عکس را گرد کنیم؟ در این مقاله از وب سایت چگونگی قرار است به این موضوع بپردازیم که چطور میتوانیم با فتوشاپ دور عکس را گرد کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید

1 ماه پیش

63

چگونه در فتوشاپ حجم عکس را کم کنیم؟

چگونه در فتوشاپ حجم عکس را کم کنیم؟

چگونه در فتوشاپ حجم عکس را کم کنیم؟ در این مقاله از وب سایت چگونگی قرار است با هم نحوه و روش های کم کردن حجم عکس با فتوشاپ را یاد بگیریم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

1 ماه پیش

84

چگونه در فتوشاپ دور متن کادر بکشیم؟

چگونه در فتوشاپ دور متن کادر بکشیم؟

چگونه در فتوشاپ دور متن کادر بکشیم؟ در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم به این سوال شما پاسخ دهیم که چطور میتوانیم دور متنمان کادر بکشیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید

2 ماه پیش

245

بهترین راه یادگیری فتوشاپ چیست؟

بهترین راه یادگیری فتوشاپ چیست؟

در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم بهترین راه یادگیری فتوشاپ را به شما معرفی نماییم. اگر به دنبال یادگیری کامل فتوشاپ هستید تا انتهای این مقاله از وب سایت چگونگی با ما همراه باشید.

2 ماه پیش

76

چگونه در فتوشاپ زیر متن خط بکشیم؟

چگونه در فتوشاپ زیر متن خط بکشیم؟

خط کشیدن زیر متن در فتوشاپ راهی ساده برای افزودن تأکید، تمایز یا صرفاً زیبایی به نوشته شماست. در این آموزش گام به گام، به شما نشان خواهیم داد که چگونه به آسانی زیر متن خود در فتوشاپ خط بکشید.

2 ماه پیش

228

چطور در فتوشاپ پست اسلایدی درست کنیم؟

چطور در فتوشاپ پست اسلایدی درست کنیم؟

چطور در فتوشاپ پست اسلایدی درست کنیم؟ در این مقاله قرار است به صورت تصویری به شما توضیح دهیم که چطور می توانید در فتوشاپ پست اسلایدی درست کنید تا انتهای این مقاله از وب سایت چگونگی با ما همراه باشید

3 ماه پیش

119

رزولوشن در فتوشاپ کجاست؟

رزولوشن در فتوشاپ کجاست؟

در این مقاله، به طور کامل نحوه تنظیم رزولوشن در فتوشاپ را به شما آموزش می‌دهیم. شما یاد خواهید گرفت که رزولوشن چیست، کجا می‌ توانید آن را پیدا کنید و چگونه آن را برای تصاویر خود تنظیم کنید.

3 ماه پیش

109

سایز a5 در فتوشاپ

سایز a5 در فتوشاپ

سایز a5 در فتوشاپ چقدر است، در این مقاله از وب سایت چگونگی قرار است به ابعاد و نحوه ایجاد یک سند جدید در ابعاد a5 بپردازیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

694

8 سایت برتر دانلود پترن برای فتوشاپ رایگان

8 سایت برتر دانلود پترن برای فتوشاپ رایگان

با استفاده از پترن‌ ها می‌ توانید به سادگی طرح‌ های خود را از ساده به چشمگیر تبدیل کنید. در این مقاله،  8 سایت برتر  را به شما معرفی می ‌کنیم که می ‌توانید از آنها پترن‌ های فتوشاپ را به صورت رایگان  دانلود کنید.

4 ماه پیش

273