حاشیه برش اصولی در کارت ویزیت چقدر است؟

خط برش در محصولات چاپی مانند کارت ویزیت، لیبل، سربرگ و تراکت بسیار مهم و حیاتی است. خط برش به عنوان یک خط خالی با عرض خاص در لایه های دیجیتالی افقی و عمودی قرار می گیرد. این خط برش به عنوان نشانگر قابل دسترسی برای بریده شدن محصول در طراحی استفاده می شود. رعایت خط برش در هر چاپی بسیار مهم است، زیرا اگر این خط برش رعایت نشود، ابزار برش با احتمال بسیار زیادی از بریدن اطلاعاتی که در محصول چاپ شده وجود دارند، رد خواهد شد و در نتیجه محصول نامناسب و با نقصی به دست مشتری خواهد رسید. همچنین، رعایت خط برش در طراحی محصولات چاپی باعث آسان شدن فرآیند برش و افزایش کیفیت محصول نهایی خواهد شد. با استفاده از خط برش اصولی، می توان سطح های قابل برش را جدا کرد و تضمین کرد که محصول چاپی به صورت صحیح بریده و ارائه شود. به این ترتیب، رعایت خط برش در طراحی محصولات چاپی مهمترین عامل برای تولید محصولی با کیفیت و رضایت مشتری است.

همچنین بخوانید: ابعاد اصولی برای طراحی کارت ویزیت در فتوشاپ

حاشیه برش اصولی در کارت ویزیت

حاشیه برش اصولی در کارت ویزیت و یا در واقع همان حاشیه امن کارت ویزیت  خط برش جانبی دارای عرض ۵ میلیمتر است. رعایت خط برش در چاپ این محصولات ضروری بوده و به دلیل ابعاد کوچکتر آن ها نسبت به سایر محصولات چاپی، اهمیت بیشتری پیدا می کند. همچنین، خطای ۳ میلیمتر جابجایی نیز در چاپ کارت ویزیت و لیبل ممکن است به وجود بیاید. به همین دلیل، از استفاده از طرح های قرینه برای تصاویر در طراحی کارت ویزیت و لیبل، تا حد امکان اجتناب شود. در کل، رعایت حاشیه برش در کارت ویزیت، باعث جلوگیری از بریدن بخش های مهم اطلاعات در فرآیند برش می شود و همچنین امکان اضافه کردن لوگو و اثرات دیگر به کارت و لیبل را فراهم می کند. اما لازم به ذکر است که نباید از حاشیه برش بیش از حد استفاده شود زیرا این مشکلاتی مانند عدم تعادل و عدم تناسب با ابعاد کارت ویزیت را بوجود می‌آورد. بهتر است در نظر داشته باشید که حاشیه برش از هر چهار طرف کارت ویزیت باید یکسان باشد.

طراحی کارت ویزیت با پکیج کامل آموزش فتوشاپ

اگر به دنبال یک راهی برای کسب درآمد هستید، طراحی کارت ویزیت ممکن است یک ایده خوبی باشد. با توجه به این که کارت ویزیت به عنوان یک ابزار مهم در تبلیغات کسب و کار شما عمل می کند، طراحی آن به یک مهارت مهم تبدیل شده است. در واقع، شما می توانید با یادگیری طراحی کارت ویزیت و ارائه طرح های با کیفیت، درآمد خوبی کسب کنید. برای شروع، شما نیاز دارید که از چندین نکته مهم در طراحی کارت ویزیت آگاه شوید. برای مثال، انتخاب فونت مناسب، توجه به ترکیب رنگ ها، بکارگیری عکس های اصلی و طراحی مدرن از جمله مواردی هستند که باید در طراحی کارت ویزیت رعایت شوند. اگر به یادگیری طراحی کارت ویزیت علاقه مند هستید، می توانید از آموزش ویدیویی فتوشاپ که در وب سایت چگونگی قرار گرفته است و صفر تا صد آموزش کارت ویزیت را آموزش می دهد تهیه کنید. بنابراین، اگر به دنبال یک راه برای کسب درآمد هستید، طراحی کارت ویزیت را می توانید در نظر بگیرید. بهتر است در زمینه یادگیری و آموزش مفاهیم اصلی طراحی کارت ویزیت پیشرفت کنید و پس از کسب تجربه، طراحی کارت ویزیت خود را به عنوان یک خدمت برای دیگران ارائه دهید.

 

نظرات

نظر خود را بنویسید

مطالب مشابه:
چگونه کش فتوشاپ را پاک کنیم؟

چگونه کش فتوشاپ را پاک کنیم؟

فتوشاپ، به عنوان محبوب‌ ترین نرم‌ افزار ویرایش عکس، از حافظه پنهان یا کش برای ذخیره‌سازی موقت داده‌ ها و تسریع عملکرد برنامه استفاده می‌کند. در این مقاله، به شما آموزش می ‌دهیم که چگونه کش فتوشاپ را  با دو روش مختلف پاک کنید.

4 روز پیش

17

چطور در فتوشاپ خط چین بکشیم؟

چطور در فتوشاپ خط چین بکشیم؟

یکی از سوالات متداول شما این است که چطور با فتوشا خط چین بکشیم در این مقاله نحوه کشیدن خط چین و یا اشکال به شکل خط چین در فتوشاپ را توضیح داده ایم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

۱ هفته پیش

22

چگونه در فتوشاپ وسط صفحه را پیدا کنیم؟

چگونه در فتوشاپ وسط صفحه را پیدا کنیم؟

یکی از سوالات مهم هنرجویان فتوشاپ این است که چگونه در فتوشاپ وسط صفحه را پیدا کنیم برای پیدا کردن وسط صفحه در فتوشاپ روش های متفاوتی وجود دارد که یکی از آسان ترین روش ها را در بخش زیر شرح میدهیم تا انتهای این مقاله از وبسایت چگونگی با ما همراه باشید.

1 ماه پیش

55

چگونگی پیش نمایش فایل psd بدون باز کردن فایل

چگونگی پیش نمایش فایل psd بدون باز کردن فایل

در این مقاله، به شما خواهیم گفت که چگونه می‌ توانید بدون نیاز به باز کردن فایل‌ های PSD یا همان لایه باز، پیش ‌نمایشی از محتوای آنها را مشاهده کنید.

1 ماه پیش

115

سایز کارت ویزیت در فتوشاپ چقدر است؟

سایز کارت ویزیت در فتوشاپ چقدر است؟

در این مقاله به بررسی ابعاد دقیق و استاندارد برای طراحی کارت ویزیت در فتوشاپ پرداخته ایم و نکاتی را برای طراحی کارت ویزیت ذکر کرده ایم با ما همراه باشید

1 ماه پیش

61

ابعاد بنر تسلیت باید چقدر باشد؟

ابعاد بنر تسلیت باید چقدر باشد؟

این مقاله با عنوان ابعاد مناسب برای چاپ بنر تسلیت باید چقدر باشد برای ان دسته از عزیزانی که به دنبال ابعاد مناسب برای طراحی بنر تسلیت هستند مناسب است، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

1 ماه پیش

104

ایجاد عکس 16در 21 در فتوشاپ

ایجاد عکس 16در 21 در فتوشاپ

تغییر سایز عکس یکی از رایج‌ ترین کارهایی است که در فتوشاپ انجام می‌ شود. سایز عکس 16*21 یکی از سایزهای پرکاربرد برای چاپ عکس، آلبوم عکس و ... است. در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم که چگونه سایز عکس خود را در فتوشاپ به 16*21 تغییر دهید و یا یک عکس با سایز 16*21 ایجاد نمایید.

2 ماه پیش

230

چگونه فایل TIFF را به JPG تبدیل کنیم؟

چگونه فایل TIFF را به JPG تبدیل کنیم؟

در این مقاله از وب سایت چگونگی با ما همراه باشید تا نحوه تبدیل فایل TIFF به JPG را با هم آموزش ببینیم،همچنین در این مقاله به برخی از سوالات متداول شما پاسخ داده شده است.

2 ماه پیش

201

چگونه در فتوشاپ از یک لایه کپی بگیریم؟

چگونه در فتوشاپ از یک لایه کپی بگیریم؟

در این مقاله از وب سایت چگونگی، به طور کامل به نحوه کپی گرفتن از یک لایه در فتوشاپ خواهیم پرداخت و روش‌های مختلف انجام این کار را به شما آموزش خواهیم داد.

2 ماه پیش

119

چطور در فتوشاپ دایره بکشیم؟

چطور در فتوشاپ دایره بکشیم؟

در این مقاله از وب سایت چگونگی راحت ترین روش برای رسم دایره در فتوشاپ را به شما توضیح خواهیم داد تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید

3 ماه پیش

545