چگونه در فتوشاپ زیر متن خط بکشیم؟

ابتدا فتوشاپ را باز کرده و یک سند جدید ایجاد کنید یا سند موجودی که قصد دارید روی آن کار کنید را باز کنید. برای ایجاد سند جدید، می‌توانید از منوی File گزینه New را انتخاب کنید. ابزار Text (متن) را از نوار ابزار سمت چپ انتخاب کنید یا کلید T را فشار دهید. سپس در محل دلخواه خود کلیک کرده و متن مورد نظر را تایپ کنید. با استفاده از ابزار Text، متن خود را انتخاب کنید. برای این کار، روی لایه متن در پنل Layers دوبار کلیک کنید تا متن به حالت ویرایش درآید و سپس متن را انتخاب کنید.

باز کردن پنل Character در فتوشاپ

اگر پنل Character قابل مشاهده نیست، از منوی Window گزینه Character را انتخاب کنید تا این پنل باز شود. در پنل Character، گزینه Underline را پیدا کنید. این گزینه به صورت یک T با یک خط در زیر آن نمایش داده می‌شود. روی این آیکون کلیک کنید تا خط زیر متن فعال شود. در صورت نیاز، می‌توانید تنظیمات بیشتری را برای متن خود اعمال کنید.

خط کشیدن زیر متن با فتوشاپ

برای مثال، می‌ توانید رنگ خط زیر متن را با تغییر رنگ فونت در پنل Character تغییر دهید یا اندازه و فاصله متن را تنظیم کنید. پس از اعمال تغییرات مورد نظر، با کلیک بر روی دکمه تأیید (✓) در نوار بالای فتوشاپ، تغییرات را نهایی کنید. سپس فایل خود را ذخیره کنید. برای ذخیره، از منوی File گزینه Save یا Save As را انتخاب کنید. با انجام این مراحل، می‌توانید به راحتی خط زیر متن در فتوشاپ بکشید و طراحی‌ های خود را حرفه‌ای‌تر و جذاب ‌تر کنید.

 

 

 

نظرات

نظر خود را بنویسید

مطالب مشابه:
چطور در فتوشاپ دور عکس را گرد کنیم؟

چطور در فتوشاپ دور عکس را گرد کنیم؟

چطور در فتوشاپ دور عکس را گرد کنیم؟ در این مقاله از وب سایت چگونگی قرار است به این موضوع بپردازیم که چطور میتوانیم با فتوشاپ دور عکس را گرد کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید

۳ هفته پیش

52

چگونه در فتوشاپ با اسکرول ماوس زوم کنیم؟

چگونه در فتوشاپ با اسکرول ماوس زوم کنیم؟

چگونه در فتوشاپ با اسکرول ماوس زوم کنیم؟ در این مقاله از وب سایت چگونگی قرار است به این موضوع بپردازیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید

1 ماه پیش

50

چگونه در فتوشاپ حجم عکس را کم کنیم؟

چگونه در فتوشاپ حجم عکس را کم کنیم؟

چگونه در فتوشاپ حجم عکس را کم کنیم؟ در این مقاله از وب سایت چگونگی قرار است با هم نحوه و روش های کم کردن حجم عکس با فتوشاپ را یاد بگیریم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

1 ماه پیش

74

چگونه در فتوشاپ دور متن کادر بکشیم؟

چگونه در فتوشاپ دور متن کادر بکشیم؟

چگونه در فتوشاپ دور متن کادر بکشیم؟ در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم به این سوال شما پاسخ دهیم که چطور میتوانیم دور متنمان کادر بکشیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید

1 ماه پیش

196

بهترین راه یادگیری فتوشاپ چیست؟

بهترین راه یادگیری فتوشاپ چیست؟

در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم بهترین راه یادگیری فتوشاپ را به شما معرفی نماییم. اگر به دنبال یادگیری کامل فتوشاپ هستید تا انتهای این مقاله از وب سایت چگونگی با ما همراه باشید.

2 ماه پیش

73

چطور در فتوشاپ پست اسلایدی درست کنیم؟

چطور در فتوشاپ پست اسلایدی درست کنیم؟

چطور در فتوشاپ پست اسلایدی درست کنیم؟ در این مقاله قرار است به صورت تصویری به شما توضیح دهیم که چطور می توانید در فتوشاپ پست اسلایدی درست کنید تا انتهای این مقاله از وب سایت چگونگی با ما همراه باشید

2 ماه پیش

110

رزولوشن در فتوشاپ کجاست؟

رزولوشن در فتوشاپ کجاست؟

در این مقاله، به طور کامل نحوه تنظیم رزولوشن در فتوشاپ را به شما آموزش می‌دهیم. شما یاد خواهید گرفت که رزولوشن چیست، کجا می‌ توانید آن را پیدا کنید و چگونه آن را برای تصاویر خود تنظیم کنید.

3 ماه پیش

99

سایز a5 در فتوشاپ

سایز a5 در فتوشاپ

سایز a5 در فتوشاپ چقدر است، در این مقاله از وب سایت چگونگی قرار است به ابعاد و نحوه ایجاد یک سند جدید در ابعاد a5 بپردازیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

628

8 سایت برتر دانلود پترن برای فتوشاپ رایگان

8 سایت برتر دانلود پترن برای فتوشاپ رایگان

با استفاده از پترن‌ ها می‌ توانید به سادگی طرح‌ های خود را از ساده به چشمگیر تبدیل کنید. در این مقاله،  8 سایت برتر  را به شما معرفی می ‌کنیم که می ‌توانید از آنها پترن‌ های فتوشاپ را به صورت رایگان  دانلود کنید.

3 ماه پیش

259

چگونه با فتوشاپ فاصله حروف را کم کنیم؟

چگونه با فتوشاپ فاصله حروف را کم کنیم؟

در این مقاله از وب سایت چگونگی قرار است به مشکل کم کردن فاصله حروف در فتوشاپ بپردازیم، تا انتهای این مقاله از وب سایت چگونگی با ما همراه باشید

3 ماه پیش

433