5 سایت برتر برای دانلود رایگان افکت صدا برای ادیت ویدیو

آیا به دنبال وب سایتی برای دانلود رایگان افکت صدا برای ادیت ویدیو هایتان هستید؟ ما در این مقاله از وب سایت چگونگی 5 سایت برتر برای دانلود رایگان افکت صدا را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید جلوه های صوتی را متناسب با ویدیوتان پیدا نمایید.

پیدا کردن سایتی که در آن بتوانید تمام جلوه های صوتی رایگان مورد نیاز خود را دانلود کنید می تواند چالش برانگیز و بسیار زمان بر باشد. این به این دلیل است که یک سایت ممکن است در یک دسته دارای جلوه های صوتی باشد اما در دسته های دیگر نه. بنابراین، ممکن است برای پوشش همه دسته ‌ها چند سایت دانلود افکت صدا را مد نظر داشته باشید.

zapsplat

تا به امروز، با تعداد بسیار زیاد بیش از 100000 صدا، Zapsplat شایسته اولین نامی است که در لیست 5 وب سایت برتر برای دانلود افکت های صدا رایگان ظاهر می شود. می توانید از صداها برای ساخت فیلم، بازی، ویدیوهای یوتیوب یا هر پروژه ای استفاده کنید. رابط کاربری ساده این وب سایت به شما امکان می دهد بخش افکت های صدا رایگان برای دانلود فوری را درست در بالای وب سایت پیدا کنید. پس از آن، می‌توانید با کلیک کردن روی دکمه Show me the sounds به تمام افکت های صدا دسترسی داشته باشید. همچنین، می توانید کلمه کلیدی خود را در قسمت Search تایپ کنید. 

ی دانلود رایگان افکت صدا برای ادیت ویدیو

Mixkit

Mixkit دومین نام در 5 وب سایت برتر برای دانلود رایگان افکت صدا است. همانطور که می بینید، رابط کاربری آن بسیار دوستانه است. جلوه های صوتی به 11 دسته بزرگ در بالای وب سایت تقسیم می شوند. می توانید صدای مورد نظر خود را در هر دسته پیدا کنید یا آن را در کادر جستجوی جلوه های صوتی جستجو کنید. فرمت های فایل دانلود شده mp3. و .wav. هستند همه جلوه های صوتی بدون حق امتیاز هستند و می توانند بدون ذکر منبع استفاده شوند، به علاوه نیازی به ثبت نام نیست. مجوز رایگان جلوه های صوتی Mixkit به این معنی است که می توانید از این صداها در پروژه های تجاری و شخصی استفاده کنید.

وب سایت برتر برای دانلود رایگان افکت صدا

Quick Sounds

مانند سایر وب‌سایت‌ های افکت صوتی رایگان، Quick Sounds یک رابط کاربری آسان برای استفاده دارد. به راحتی می توانید جلوه های صوتی مورد نظر خود را در کادر جستجو در بالای سایت یا در 16 بخش مشخص شده در دسته های مختلف زیر آن جستجو کنید. سرعت بارگذاری سریع است، بنابراین می توانید قبل از دانلود فایل ها به راحتی به پیش نمایش آن گوش دهید. فرمت فایل دانلود شده mp3. علاوه بر این، سایت به شما امکان می دهد جلوه های صوتی رایگان را بدون ثبت نام یا ورود به سیستم دانلود کنید. پس از آن، می توانید از آن جلوه های صوتی در پروژه های تجاری و شخصی استفاده کنید.

Free Sound Effects

Free Sound Effects در 5 وب سایت برتر برای دانلود رایگان جلوه های صوتی بدون ثبت نام است. به بخش جلوه های صوتی رایگان در منوی سمت چپ دسترسی پیدا کنید. بیش از 10000 افکت صوتی رایگان برای دانلود در دسترس شماست. با این حال، محدودیت هایی برای استفاده از جلوه های صوتی رایگان وجود دارد. شما فقط می توانید از این صداها برای اهداف شخصی یا آموزشی استفاده کنید. هنگامی که نیاز به استفاده از آنها برای هدف دیگری دارید، به عنوان مثال، یک هدف تجاری، باید جلوه های صوتی بدون حق امتیاز را در جلوه های صوتی پولی جستجو کنید.

freesoundeffects

Pixabay 

سایت Pixabay نه تنها به خاطر تصاویر رایگان و باکیفیت خیره کننده معروف است، بلکه Pixabay همچنین مکانی است که می توانید افکت  های صوتی فوق العاده رایگان را دانلود کنید. به سادگی Sound Effects را انتخاب کنید و کلمات کلیدی خود را در قسمت جستجو بدون ورود به سیستم وارد کنید. سپس، تمام افکت های صوتی مرتبط نشان داده می شوند. پس از آن، می توانید آنها را بر اساس مدت زمان آنها یا 8 دسته مختلف طبقه بندی کنید. فرمت فایل دانلود شده mp3. است Pixabay شما را ملزم به اضافه کردن اعتبار نمی‌ کند، اما می‌توانید به عنوان روشی برای تشکر به وب‌ سایت اعتبار دهید و به آن لینک دهید.

 Pixabay

بنابراین، در بالا 5 وب سایت برتر برای دانلود رایگان افکت های صدا بدون ثبت نام آورده شده است. هنگامی که صدایی را که دوست دارید پیدا کردید، نیاز است آن را برای ویرایش به پروژه خود اضافه کنید. امیدواریم از سایت های معرفی شده در این مقاله از وب سایت چگونگی استفاده نمایید.

نظرات

نظر خود را بنویسید

مطالب مشابه:
تبدیل فرمت aac to mp3 با 3 سایت رایگان

تبدیل فرمت aac to mp3 با 3 سایت رایگان

در این مقاله از وب سایت چگونگی با سه سایت رایگان به شما آموزش میدهیم که چطوری فرمت aac را به mp3 تبدیل کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

۳ هفته پیش

86

3 روش تبدیل تصاویر به آیکن

3 روش تبدیل تصاویر به آیکن

در این مقاله سعی شد تا به طور خلاصه به 3 روش ساده و کاربردی برای تبدیل تصاویر به آیکن پرداخته شود. برای تبدیل تصاویر به آیکن تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

1 ماه پیش

113

6 سایت رایگان دانلود از پینترست

6 سایت رایگان دانلود از پینترست

تو این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم به شما 6 سایت رایگان دانلود از پینترست رو به شما معرفی کنیم، برای اینکه بتونید ویدیو ها و تصاویر پینترست رو به راحتی و با کیفیت بالا دانلود کنید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

2 ماه پیش

98

5 هوش مصنوعی برتر 2024 رایگان

5 هوش مصنوعی برتر 2024 رایگان

در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم با هم 5 هوش مصنوعی برتر سال 2024 که بسیار کاربردی هستند را با هم مرور کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

111

سایت Slazzer بهترین سایت برای حذف بک گراند عکس

سایت Slazzer بهترین سایت برای حذف بک گراند عکس

در این مقاله از وب سایت چگونگی به سایت Slazzer به عنوان بهترین سایت برای حذف بک گراند عکس پرداخته ایم، برای نحوه حذف بکگراند عکس با استفاده از سایت Slazzer تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

3092

چطور در کامپیوتر فایل را زیپ zip کنیم؟

چطور در کامپیوتر فایل را زیپ zip کنیم؟

در این مقاله از وب سایت چگونگی نحوه زیپ کردن فایل در کامپیوتر را با راحت ترین روش به شما آموزش میدهیم، تنها کافی است برای آموزش زیپ کردن یا همان فشرده کردن فایل در ویندوز تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

128

چطور شخصیت کارتونی بسازیم؟

چطور شخصیت کارتونی بسازیم؟

جدیدا در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر شاهد تصاویر کارتونی هستیم که با آیدی و اطلاعات پیج ساخته شده است در این ویدیو و مقاله آموزشی از وب سایت چگونگی قصد داریم به شما نحوه ساخت این کاراکترهای کارتونی را آموزش دهیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

205

آموزش عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر

آموزش عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر

در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم نحوه عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر را به شما آموزش دهیم تا انتهای این مقاله از وب سایت چگونگی با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

232

6 سایت دانلود رایگان موکاپ کارت ویزیت

6 سایت دانلود رایگان موکاپ کارت ویزیت

در این مقاله به معرفی 6 سایت دانلود رایگان موکاپ کارت ویزیت می‌پردازیم. این سایت‌ ها شامل مجموعه‌ای از موکاپ‌های متنوع هستند که می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

5 ماه پیش

380

10 سایت آنلاین تغییر فرمت عکس

10 سایت آنلاین تغییر فرمت عکس

در این مقاله، 10 سایت رایگان برای تبدیل فرمت عکس را معرفی می کنیم. این سایت ها به شما کمک می کنند تا به سرعت و به راحتی فرمت تصاویر خود را تغییر دهید.

6 ماه پیش

4251