آموزش استفاده از اینستاگرام تردز | Instagram Threads

پیج چگونگی گرافیک

Instagram Threads یک برنامه‌ ی پیام‌ رسان اختصاصی از شرکت اینستاگرام است که برای مکالمات گروهی و خصوصی بین دوستان استفاده می‌ شود. با استفاده از Instagram Threads، کاربران می‌توانند با دوستان خود در چت‌های خصوصی با دسته‌ بندی‌های مختلفی مانند "Close Friends"، "Frequent" و "All Threads" صحبت کنند. همچنین، این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا وضعیت روحی خود را با استفاده از عکس‌های وضعیت و متن‌های شخصی‌سازی شده به دوستان خود نشان دهند. Instagram Threads همچنین قابلیت اشتراک‌ گذاری موقعیت جغرافیایی و اطلاعات دیگری مانند سرعت و حالت حرکت گوشی را نیز داراست. این ویژگی‌ها به کاربران این امکان را می‌دهد تا با دوستان خود به صورت مستقیم در مورد جزئیات محل و موقعیت خود صحبت کنند. تقریبا می توان اینستاگرام تردز را رقیبی برای توییتر در نظر گرفت از آنجایی که این سرویس تازه ارائه شده است مطمئنا تاثیری در پیج های شما خواهد داشت.

همچنین بخوانید: 8 برنامه برتر دانلود ویدیو از اینستاگرام

اینستاگرام تردز چیست

توییتر به دلیل اعمال محدودیت‌های جدیدی بر روی کاربران، با انتقاداتی مواجه شده است. این محدودیت‌ها باعث شده‌اند که کاربران با محدودیت‌هایی در تماشای پست‌ ها مواجه شوند. به عنوان مثال، تعداد پست‌هایی که کاربران معمولی می‌توانند در روز مشاهده کنند، تا ۶۰۰ پست محدود شده است، در حالی که برای کاربران وریفای شده تا ۶۰۰۰ پست قابل دسترسی است. برای تبدیل شدن به کاربر وریفای شده نیز، کاربران باید هر ماه ۱۱ دلار هزینه کنند. حالا، شرکت متا  Instagram Threads را به سرعت به بازار عرضه کرده تا بتواند از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرد. Instagram Threads یک برنامه‌ی پیام‌ رسان متنی است که شبیه به توییتر عمل می‌کند. با این برنامه، کاربران می‌توانند گفت‌وگویی را شروع کرده و با دوستان خود در آن گفت‌ وگو ادامه دهند. قابلیت رقابت با سایر شبکه‌های اجتماعی را دارد.

نحوه ثبت نام در اینستاگرام تردز

برای ثبت نام در اینستاگرام تردز نیاز به کار خاصی نیست تنها کافی است از لینک هایی که در انتهای مقاله برای شما گذاشته شده این اپ رو دانلود کنید یکی از نکات جالب درباره Instagram Threads، این است که کاربران اینستاگرام می‌توانند با استفاده از حساب کاربری خود در اینستاگرام، به راحتی از این برنامه استفاده کنند. به این معنی که نیازی به ساخت حساب جدید نیست و کاربران می‌توانند با نصب برنامه Threads، به سرعت با استفاده از حساب کاربری اینستاگرام خود، به این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا کنند. اگر شما هم اینستاگرام روی گوشی خود نصب کرده‌اید و از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنید، با نصب برنامه Threads نیز می‌توانید به سرعت با استفاده از حساب کاربری اینستاگرام خود، به این برنامه دسترسی پیدا کنید. به این ترتیب، کاربران می‌توانند با سهولت به دو شبکه اجتماعی متصل شوند و از ویژگی‌های هر کدام استفاده کنند.

آموزش استفاده از اینستاگرام تردز threads

اپلیکیشن تردز، نسخه متن‌ محور از اپلیکیشن اینستاگرام است و رابط کاربری آن به شدت شبیه به محیط اینستاگرام است. این ویژگی باعث می‌شود که کاربرانی که با اینستاگرام آشنایی دارند، با استفاده از اپلیکیشن تردز با مشکلی مواجه نشوند. محیط اپلیکیشن تردز شامل بخش‌های متعددی است که عبارتند از: Home، Search، New Threads، Activity و Profile. در ادامه به مختصر بررسی هر یک از این بخش‌ها پرداخته می‌ شود.

بخش Home یا خانه | اینستاگرام threads

در بخش Home یا خانه اپلیکیشن تردز، کاربران با جدیدترین تردزهایی که توسط فالویینگ‌ های آن‌ ها و دیگر کاربران به اشتراک گذاشته شده‌اند، مواجه می‌ شوند. هر پست در این بخش شامل یک عکس یا ویدیو و یک متن است. در زیر هر پست، علائمی مشاهده می ‌شود که کاملا شبیه به علائمی هستند که در زیر پست‌ های اینستاگرام مشاهده می ‌شوند. این علائم شامل یک علامت قلب برای لایک کردن پست، یک علامت کامنت برای نوشتن نظر، یک علامت بازنشر پست‌ها در پیج تردز که در توییتر تحت عنوان ریتوئیت شناخته می‌ شود و یک علامت Share یا به اشتراک‌ گذاری پست با دوستان می‌ باشد.

بخش Home یا خانه اینستاگرام threads

در قسمت Share، کاربر با چندین گزینه مواجه می ‌شود که می‌توان به گزینه Add to Story برای استوری کردن پست تردز در اینستاگرام، Post to Feed برای پست کردن مطلب مورد نظر در اینستاگرام، Tweet برای پست کردن پست تردز در توییتر، Copy Link برای کپی کردن لینک پست و Share Via برای اشتراک‌ گذاری پست در سایر اپلیکیشن ‌ها مانند تلگرام اشاره کرد. در کل، بخش Home اپلیکیشن تردز، محلی برای دیدن جدیدترین پست‌ ها و به اشتراک گذاری مطالب مورد علاقه است.

همچنین بخوانید: نحوه قراردادن کاور روی هایلایت اینستاگرام

بخش Search جستجو تردز:

 از دیگر بخش هایی که بعد از بخش home در تردز می توانید از آن استفاده کنید بخش search است که با ایکن ذره بین نمایش داده شده است در بخش سرچ تردز شما می توانید در بخش جستجوی کاربران  با استفاده از نام کاربری یا همان Username اقدام نموده و کاربر مورد نظر خود را پیدا کنید، خوشبختانه بخش سرچ در اینستاگرام هم بدین صورت بوده و تردز نیز تفاوت چندانی با اینستاگرام ندارد. اگر سوالی در رابطه با بخش سرچ تردز دارید برای ما کامنت بذارید.

بخش New Threads تردز جدید

بخش New Threads در برنامه Threads اینستاگرام، به کاربران اجازه می ‌دهد تا مطالب و پست ‌های جدید را با دو گزینه New thread و Start thread به اشتراک بگذارند. این بخش شامل لوگویی با نماد یک قلم بر روی صفحه است که با لمس آن، کاربران به دو گزینه مذکور دسترسی پیدا می ‌کنند. با استفاده از این بخش، کاربران می ‌توانند متن مورد نظر خود را تایپ کرده و همچنین تصاویر و فیلم‌ های مورد نظر خود را برای انتشار انتخاب کنند. سپس با انتشار مطلب، آن را برای دیگران قابل مشاهده می‌ کنند. در کل، بخش New Threads در برنامه Threads اینستاگرام، یک ابزار کاربردی برای به اشتراک گذاری محتوای جدید و خلاقانه است که به کاربران اینستاگرام اجازه می‌ دهد تا مطالب خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و با برقراری ارتباط با دیگران، تعامل بیشتری در فضای مجازی داشته باشند.

بخش فعالیت (Activity)

 علامت قلب همانند برنامه اینستاگرام، نشانگر فعالیت‌هایی است که در پروفایل شما رخ داده‌اند. از لایک و کامنت‌ گذاری تا فالو کردن، ریپلای کردن، منشن کردن یا قبول کردن درخواست فالو در این بخش از تردز، تمام فعالیت‌های شما در زبانه‌های مختلف نمایش داده می‌شود.

بخش پروفایل در تردز

بخش پروفایل این بخش از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است که البته احتمالا بسیاری از آنها را به دلیل شباهت با اینستاگرام شناخته‌اید. بخش اصلی پروفایل، صفحه نمایش تردها و ریپلای‌هایی است که بر روی تردهای دیگر ثبت کرده‌اید. علاوه بر این، شما با دو دکمه برای تغییر ویرایش پروفایل و به اشتراک گذاری پروفایل مواجه خواهید شد.

مزایای تردز نسبت به توییتر

1. یکی از چالش های توییتر تعداد حروف کم آن در انتشار یک توییت جدید است که در تردز تعداد حروف افزایش یافته است طول متن در تردز 500 حرف و در توییتر 280 حرف است.
2. یکی دیگر از قابلیت های خوب تردز امکان قرار گیری ویدیوهای 5 دقیقه ای در آن است.
3. اتصال به اکانت اینستاگرام ارتباط هر دو اپلیکیشن را آسان کرده است.
4. کارایی اسان تر به نسبت توییتر
رایگان بودن تمام بخش های تردز (نیاز به تایید هویت و پرداخت پول برای TweetDeck در توییتر

آیا می‌ توان اکانت تردز را غیر فعال کرد؟

بله، امکان غیرفعال کردن اکانت تردز بدون تغییر در اکانت اینستاگرام وجود دارد. برای غیرفعال کردن پروفایل تردز، ابتدا بخش Accounts یا حساب کاربری را از آیکون دو خط بالای صفحه پروفایل خود باز کنید. سپس گزینه Deactivate profile را انتخاب کنید و پس از آن بر روی گزینه سیاه رنگ Deactivate Threads Profile کلیک کنید. این کار باعث غیرفعال شدن پروفایل تردز شما می ‌شود. ما در این بخش به نحوه غیر فعال کردن اکانت تردز پرداخته ایم. اگر سوال دیگری دارید حتما برای ما کامنت بذارید

آیا می ‌توان پس از غیرفعال کردن پروفایل تردز، آن را دوباره فعال کرد؟

بله، پس از غیرفعال کردن پروفایل تردز، شما می‌توانید آن را دوباره فعال کنید. برای این کار باید به صفحه ورود به اکانت تردز بروید و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید. به یاد داشته باشید که ممکن است برای فعالسازی دوباره پروفایل، بخشی از اطلاعات شما از جمله تنظیمات و تاریخچه چت‌ ها به صورت خودکار بازیابی شود. اگر نمی‌ خواهید این اطلاعات بازیابی شوند، قبل از غیرفعال کردن پروفایل، بهتر است یک نسخه پشتیبان از اطلاعات خود بگیرید.

دانلود اینستاگرام تردز

دانلود برنامه threads from instagram برای ایفون

Threads from Instagram Google Play برای اندروید

چرا کد تردز روی اینستاگرام من نمیاد؟

شما برای اینکه بتونید کد تردز رو روی پروفایل اینستاگرامتون ببینید نیاز هست که حتما اینستاتون رو آپدیت کنید.

آیا امکان دانلود تردز به صورت مستقیم برای گوشی آیفون وجو دارد؟

خیر. در گوشی های سیستم عامل ios، دانلود برنامه با لینک مستقیم از طرق اینترنت وجود ندارد و کاربران تنها در اپ استور می توانند برنامه مورد نظرشان را دانلود کنند.

تعداد کاراکترهای مجاز در محتوای متنی Threads چه میزان است؟

تعداد کاراکترهای در نظر گرفته شده برای Threads اینستاگرام 500 کلمه است

 تلفظ درست تردز به چه صورت است ؟

تردز (به انگلیسی: Threads ) (با تلفظ درست: ثردز) رسانه اجتماعی و خدمات شبکه‌های اجتماعی برخطی است که شرکت فناوری آمریکایی متا پلتفرمز مالکیت آن را برعهده دارد.

 

نظرات

نظر خود را بنویسید

مطالب مشابه:
تبدیل فرمت aac to mp3 با 3 سایت رایگان

تبدیل فرمت aac to mp3 با 3 سایت رایگان

در این مقاله از وب سایت چگونگی با سه سایت رایگان به شما آموزش میدهیم که چطوری فرمت aac را به mp3 تبدیل کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

۳ هفته پیش

85

3 روش تبدیل تصاویر به آیکن

3 روش تبدیل تصاویر به آیکن

در این مقاله سعی شد تا به طور خلاصه به 3 روش ساده و کاربردی برای تبدیل تصاویر به آیکن پرداخته شود. برای تبدیل تصاویر به آیکن تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

1 ماه پیش

112

6 سایت رایگان دانلود از پینترست

6 سایت رایگان دانلود از پینترست

تو این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم به شما 6 سایت رایگان دانلود از پینترست رو به شما معرفی کنیم، برای اینکه بتونید ویدیو ها و تصاویر پینترست رو به راحتی و با کیفیت بالا دانلود کنید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

2 ماه پیش

97

5 هوش مصنوعی برتر 2024 رایگان

5 هوش مصنوعی برتر 2024 رایگان

در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم با هم 5 هوش مصنوعی برتر سال 2024 که بسیار کاربردی هستند را با هم مرور کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

2 ماه پیش

111

سایت Slazzer بهترین سایت برای حذف بک گراند عکس

سایت Slazzer بهترین سایت برای حذف بک گراند عکس

در این مقاله از وب سایت چگونگی به سایت Slazzer به عنوان بهترین سایت برای حذف بک گراند عکس پرداخته ایم، برای نحوه حذف بکگراند عکس با استفاده از سایت Slazzer تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

3011

چطور در کامپیوتر فایل را زیپ zip کنیم؟

چطور در کامپیوتر فایل را زیپ zip کنیم؟

در این مقاله از وب سایت چگونگی نحوه زیپ کردن فایل در کامپیوتر را با راحت ترین روش به شما آموزش میدهیم، تنها کافی است برای آموزش زیپ کردن یا همان فشرده کردن فایل در ویندوز تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

127

چطور شخصیت کارتونی بسازیم؟

چطور شخصیت کارتونی بسازیم؟

جدیدا در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر شاهد تصاویر کارتونی هستیم که با آیدی و اطلاعات پیج ساخته شده است در این ویدیو و مقاله آموزشی از وب سایت چگونگی قصد داریم به شما نحوه ساخت این کاراکترهای کارتونی را آموزش دهیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

204

آموزش عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر

آموزش عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر

در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم نحوه عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر را به شما آموزش دهیم تا انتهای این مقاله از وب سایت چگونگی با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

229

5 سایت برتر برای دانلود رایگان افکت صدا برای ادیت ویدیو

5 سایت برتر برای دانلود رایگان افکت صدا برای ادیت ویدیو

آیا به دنبال وب سایتی برای دانلود رایگان افکت صدا برای ادیت ویدیو هایتان هستید؟ ما در این مقاله از وب سایت چگونگی 5 سایت برتر برای دانلود انواع افکت های صدا را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید جلوه های صوتی را متناسب با ویدیوتان پیدا نمایید.

4 ماه پیش

443

6 سایت دانلود رایگان موکاپ کارت ویزیت

6 سایت دانلود رایگان موکاپ کارت ویزیت

در این مقاله به معرفی 6 سایت دانلود رایگان موکاپ کارت ویزیت می‌پردازیم. این سایت‌ ها شامل مجموعه‌ای از موکاپ‌های متنوع هستند که می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

5 ماه پیش

378