6 سایت دانلود رایگان موکاپ کارت ویزیت

کارت ویزیت یکی از مهم‌ ترین ابزارهای تبلیغاتی برای کسب‌ و کارها است. یک کارت ویزیت خوب می‌ تواند به معرفی کسب‌ و کار شما و جلب توجه مشتریان کمک کند. یکی از راه‌های طراحی کارت ویزیت استفاده از موکاپ است. موکاپ یک طرح آماده است که می‌ توانید اطلاعات خود را در آن قرار دهید و به‌ سرعت یک کارت ویزیت حرفه‌ ای طراحی کنید. در این مقاله به معرفی 6 سایت دانلود رایگان موکاپ کارت ویزیت می‌ پردازیم. این سایت‌ ها شامل مجموعه‌ای از موکاپ‌های متنوع هستند که می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

1. Smart Mockups

در رتبه اول ما Smart Mockups را داریم که یک سایت دانلود موکاپ آنلاین با کیفیت بالا با طیف گسترده ای از قالب های موکاپ کارت ویزیت رایگان است 
این سایت که به صورت آنلاین می توانید کارت ویزیت خود را موکاپ کنید دارای موکاپ های کارت ویزیت آنها متنوع است و شامل قالب هایی با نمایش تنها محصول، مدل ها، موکاپ های خاص و موارد دیگر است. Smart Mockups هزاران موکاپ در بسیاری از دسته بندی های دیگر نیز دارد، در صورتی که عضو اعضای ویژه این سایت باشید می توانید به راحتی موکاپ ها را با کیفیت بالا دانلود کنید در غیر اینصورت به صورت رایگان نیز می توانید فایل های موکاپ شده را به صورت رایگان با کیفیت نسبتا بالا دانلود نمایید.

سایت دانلود موکاپ کارت ویزیت

تبلیغان در چگونگی

2. Freepik

موکاپ کارت ویزیت Freepik شامل تنوع زیادی هست و برای انواع مختلف کسب و کارها مناسبه. شما میتونید موکاپ کارت ویزیت رو با توجه به سبک کاری و سلیقه خودتون انتخاب کنید. برای استفاده از موکاپ کارت ویزیت Freepik، کافیه فایل مورد نظر رو دانلود کنید و بعد از باز کردن اون، تصویر کارت ویزیت خودتون رو به جای تصویر نمونه قرار بدید. این کار رو میتونید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ یا سایر نرم افزارهای ویرایش عکس انجام بدید. استفاده از موکاپ کارت ویزیت Freepik یه روش عالی برای طراحی سریع و آسون کارت ویزیت هست. با استفاده از این موکاپ ها، میتونید کارت ویزیت حرفه ای و جذابی طراحی کنید، بدون اینکه نیازی به مهارت خاصی داشته باشید.  Freepik یه سایت عالی برای طراحان و صاحبان کسب و کار هست که دنبال منابع گرافیکی رایگان هستن. این سایت تنوع زیادی از منابع گرافیکی رو در اختیار کاربران قرار میده که شامل موکاپ کارت ویزیت هم میشه.

سایت دانلود موکاپ کارت ویزیت

3. Placeit

در رتبه سوم ، Placeit قرار دارد. این سایت معمولاً از نظر تعداد قالب‌ های موکاپ در صدر قرار دارد، اما در مورد موکاپ‌ های کارت ویزیت، با بیش از 250 قالب ، درست پشت Smart Mockups قرار دارد. کتابخانه قالب‌ های موکاپ کارت ویزیت Placeit تنوع زیادی را ارائه می‌ دهد. این قالب‌ ها دارای سبک‌ های مختلف تصاویر، پس‌زمینه‌ ها، مدل‌ ها و موارد دیگر هستند. همچنین ایجاد دارایی‌های موکاپ با Placeit بسیار آسان و سریع است. علاوه بر این، Placeit طیف وسیعی از فیلم‌ های موکاپ کارت ویزیت را نیز ارائه می‌ دهد. Placeit یک سایت عالی برای طراحان و صاحبان کسب‌ و کاری است که به دنبال قالب‌ های موکاپ کارت ویزیت رایگان هستند. این سایت قالب‌های موکاپ زیادی را برای هر دسته‌ای ارائه می‌ دهد.

دانلود رایگان موکاپ کارت ویزیت

4. Media Modifier

رتبه چهارم متعلق به Media Modifier، یکی دیگر از ابزارهای آنلاین ایجاد موکاپ کارت ویزیت است که ساخت موکاپ کارت ویزیت را بسیار آسان می‌ کند. این سایت طیف خوبی از موکاپ های کارت ویزیت  را دارد، موکاپ های کارت ویزیتی که در این سایت ارائه می ‌شود کیفیت مناسبی دارد، اگرچه به خوبی آن چیزی نیست که در Placeit و Smart Mockups پیدا کنید. محدوده الگوی موکاپ کارت ویزیت این سایت نیز چندان متنوع نیست،  با این حال، همه قالب ها با کیفیت هستند، بنابراین هنوز ارزش بررسی را دارد. Media Modifier  همچنین دارای هزاران الگوی موکاپ در دسته بندی های دیگر مانند تی شرت ها، تبلیغات، رسانه های اجتماعی و بسیاری دیگر است.

موکاپ های کارت ویزیت

5. Renderforest

Renderforest یک ابزار طراحی آنلاین است که به شما امکان م ی‌دهد طیف وسیعی از  موارد گرافیکی  از جمله لوگو، ویدیو، وب‌ سایت و موارد دیگر ایجاد کنید. این سایت همچنین بیش از 100 موکاپ کارت ویزیت دارد. اگرچه آرشیو موکاپ کارت ویزیت این سایت به اندازه برخی از ابزارهای دیگر در این لیست بزرگ نیست، اما همه موکاپ ‌های کارت ویزیت در Renderforest از کیفیت خوبی برخوردار هستند و تنوع زیادی نیز وجود دارد. مانند همه سایت های موکاپ دیگر در لیست، Renderforest فوق‌العاده سریع و آسان برای استفاده است. بنابراین، اگر از این ابزار استفاده کنید، در کمترین زمان موکاپ ‌های کارت ویزیت آماده استفاده را خواهید داشت.

سایت موکاپ کارت ویزیت آنلاین

6. Vexels

در رتبه ششم Vexels قرار دارد که به کاربران امکان ایجاد موکاپ‌ ها را به صورت آنلاین  می دهد، این سایت در حال حاضر حدود 20 موکاپ کارت ویزیت با کیفیت خوب در دسترس دارد. با این حال، به نظر می رسد که این سایت به طور مرتب موکاپ ‌های جدید اضافه می‌کند، بنابراین مطمئن هستیم که تعداد آنها افزایش خواهد یافت. Vexels دارای موکاپ‌ های کارت ویزیت PSD است. این سایت همچنین هزاران موکاپ را در دسته‌های دیگر مانند تی شرت، کلاه، موکاپ‌های کیسه توت و سایر موکاپ‌های متمرکز بر کالاهای تجاری را پوشش می ‌دهد.

موکاپ کارت ویزیت رایگان

نظرات

نظر خود را بنویسید

مطالب مشابه:
تبدیل فرمت aac to mp3 با 3 سایت رایگان

تبدیل فرمت aac to mp3 با 3 سایت رایگان

در این مقاله از وب سایت چگونگی با سه سایت رایگان به شما آموزش میدهیم که چطوری فرمت aac را به mp3 تبدیل کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

۳ هفته پیش

86

3 روش تبدیل تصاویر به آیکن

3 روش تبدیل تصاویر به آیکن

در این مقاله سعی شد تا به طور خلاصه به 3 روش ساده و کاربردی برای تبدیل تصاویر به آیکن پرداخته شود. برای تبدیل تصاویر به آیکن تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

1 ماه پیش

112

6 سایت رایگان دانلود از پینترست

6 سایت رایگان دانلود از پینترست

تو این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم به شما 6 سایت رایگان دانلود از پینترست رو به شما معرفی کنیم، برای اینکه بتونید ویدیو ها و تصاویر پینترست رو به راحتی و با کیفیت بالا دانلود کنید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

2 ماه پیش

98

5 هوش مصنوعی برتر 2024 رایگان

5 هوش مصنوعی برتر 2024 رایگان

در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم با هم 5 هوش مصنوعی برتر سال 2024 که بسیار کاربردی هستند را با هم مرور کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

111

سایت Slazzer بهترین سایت برای حذف بک گراند عکس

سایت Slazzer بهترین سایت برای حذف بک گراند عکس

در این مقاله از وب سایت چگونگی به سایت Slazzer به عنوان بهترین سایت برای حذف بک گراند عکس پرداخته ایم، برای نحوه حذف بکگراند عکس با استفاده از سایت Slazzer تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

3084

چطور در کامپیوتر فایل را زیپ zip کنیم؟

چطور در کامپیوتر فایل را زیپ zip کنیم؟

در این مقاله از وب سایت چگونگی نحوه زیپ کردن فایل در کامپیوتر را با راحت ترین روش به شما آموزش میدهیم، تنها کافی است برای آموزش زیپ کردن یا همان فشرده کردن فایل در ویندوز تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

127

چطور شخصیت کارتونی بسازیم؟

چطور شخصیت کارتونی بسازیم؟

جدیدا در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر شاهد تصاویر کارتونی هستیم که با آیدی و اطلاعات پیج ساخته شده است در این ویدیو و مقاله آموزشی از وب سایت چگونگی قصد داریم به شما نحوه ساخت این کاراکترهای کارتونی را آموزش دهیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

205

آموزش عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر

آموزش عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر

در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم نحوه عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر را به شما آموزش دهیم تا انتهای این مقاله از وب سایت چگونگی با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

230

5 سایت برتر برای دانلود رایگان افکت صدا برای ادیت ویدیو

5 سایت برتر برای دانلود رایگان افکت صدا برای ادیت ویدیو

آیا به دنبال وب سایتی برای دانلود رایگان افکت صدا برای ادیت ویدیو هایتان هستید؟ ما در این مقاله از وب سایت چگونگی 5 سایت برتر برای دانلود انواع افکت های صدا را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید جلوه های صوتی را متناسب با ویدیوتان پیدا نمایید.

4 ماه پیش

444

10 سایت آنلاین تغییر فرمت عکس

10 سایت آنلاین تغییر فرمت عکس

در این مقاله، 10 سایت رایگان برای تبدیل فرمت عکس را معرفی می کنیم. این سایت ها به شما کمک می کنند تا به سرعت و به راحتی فرمت تصاویر خود را تغییر دهید.

6 ماه پیش

4250