دانلود قالب پست اینستاگرام psd رایگان

اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ‌ترین شبکه‌ های اجتماعی، فرصتی عالی برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها، تبلیغ کسب‌ و کار و برندسازی شخصی شما ارائه می ‌دهد. اما برای جلب توجه مخاطبان در این فضای پرمشغله، نیاز به محتوای بصری جذاب و چشم‌نواز دارید. استفاده از طرح‌های لایه باز اینستاگرام می‌ تواند به شما در این زمینه کمک کند. این طرح‌ها به شما امکان می‌ دهند تا به سرعت و به آسانی پست‌های اینستاگرام خود را با ظاهری حرفه‌ای و خلاقانه طراحی کنید.

همچنین بخوانید: ابعاد طراحی استوری اینستاگرام

نحوه استفاده از طرح‌های لایه باز اینستاگرام

استفاده از طرح‌های لایه باز اینستاگرام وب سایت چگونگی بسیار آسان است، ابتدا از لینک زیر فایل لایه باز اینستاگرام را دانلود نمایید.

دانلود فایل لایه باز قالب اینستاگرام رایگان

در مرحله دوم آن را در فتوشاپ باز کنید لازم به ذکر است فرمت فایل مورد نظر psd است و به راحتی می توانید این فایل را در فتوشاپ باز نموده و تغییراتی روی آن اعمال نمایید، این فایل به صورت صفر تا صد لایه باز بوده و همه قسمت های آن قابل تغییر است، و در آخر می توانید به راحتی طرح را ذخیره و خروجی بگیرید  پس از خروجی گرفتن از طرح، می‌توانید آن را در اینستاگرام آپلود و منتشر کنید. همچنین اگر به دنبال طراحی چنین قالب هایی با نرم افزار فتوشاپ هستید می توانید به راحتی آموزش کامل فتوشاپ از وب سایت چگونگی را دانلود نمایید و آموزش ببنید.

 

نظرات

نظر خود را بنویسید

مطالب مشابه:
ابعاد طراحی استوری اینستاگرام

ابعاد طراحی استوری اینستاگرام

برای اینکه استوری‌ های شما جذاب و بصری باشند، لازم است که از ابعاد و اندازه‌ های صحیح استفاده کنید. در این مقاله، به طور جامع به ابعاد طراحی استوری اینستاگرام می‌ پردازیم و نکات مهمی را در این زمینه ارائه می‌ کنیم.

۳ هفته پیش

44

چطور برای هایلایت اینستاگرام کاور بگذاریم؟

چطور برای هایلایت اینستاگرام کاور بگذاریم؟

در این مقاله از وب سایت چگونگی به آموزش قرار دادن کاور روی هایلایت های اینستاگرام پرداخته ایم برای اینکه بتوانید روی هایلایت های اینستاگرامتان کاور بگذارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

883