قالب اینستاگرام چیست و تاثیر آن بر پیج ها

قالب اینستاگرام چیست و چگونه استفاده میشود؟

اینستاگرام یک اپلیکیشن پرطرفدار برای دنیای کسب و کارهاست که در آن به راحتی میتوانید بازاریابی محصولات خود را شروع کنید. امروزه با توجه به تعداد زیاد کاربرانی که از این برنامه استفاده میکنند بسیار مهم است که برای فروش بهتر محصولات خود وقت بگذارید و بهترین خود را ارائه دهید یعنی ظاهر پیج شما به گونه ای باشد که جذابیت بصری داشته باشد. به این معنی که برای پست ها و استوری هایی که برای پیج کسب و کارتان در نظر گرفته اید نیاز است طراحی های خوب و هوشمندانه انجام دهید تا در بین رقبای خود حرفی برای گفتن داشته باشید. شما با طراحی های قالب مناسب و جذاب و انتخاب نوع آن باعث جذب مخاطب و بالا رفتن فالوورهایتان در این شبکه محبوب میشوید که در واقع مشتری های فراوان و دائمی را برای خود جذب میکنید. با این حال، ایجاد یک پست یا استوری اینستاگرام تمیز و منسجم نیازمند مهارت ‌های طراحی است که ممکن است خیلی از رمز و راز آن سر در نیاورید. به‌علاوه، الگوریتم اینستاگرام به نفع برندهایی است که حداقل یک بار در روز پست می‌گذارند. با گشت و گذار در این شبکه، متوجه می‌شوید که پیج‌های زیادی در اینستاگرام برای پست و استوری های خود از قالب اینستاگرام یا تمپلیت اینستاگرام استفاده می‌کنند. قالب اینستاگرام در واقع یک محصولی گرافیکی است که دارای تم مشخصی میباشد و شما میتوانید تصاویر مورد نظر خود را در آن قرار دهید. اگر شما مهارت طراحی این قالب ها را ندارید مشکلی ندارد میتوانید از قالب های آماده که با قیمت مناسب برای فروش گذاشته می شوند استفاده کنید. این قالب های آماده برای پست و استوری در خیلی از سایت های طراحی و مرتبط به صورت لایه باز موجود می باشند ما در وب سایت چگونگی نیز قالب لایه باز برای اینستاگرام در اختیار شما قرار داده ایم قیمت این قالب های اینستاگرام بسیار مناسب هستند.

برای دانلود پکیج کامل آموزش فتوشاپ کلیک کنید

چطور از قالب آماده اینستاگرام استفاده کنیم؟

همانطور که اشاره شد سایت های متعددی وجود دارند که قالب های مختلف با تم های متفاوت برای استوری و پست اینستاگرام برای کسب و کارهای مختلف طراحی میکنند و در دسترس قرار خواهند داد که شما میتوانید فایل قالب مورد نظر خود را از این سایت ها دانلود کنید و یا آن را خریداری کنید. قالب لایه باز که در وب سایت چگونگی برای شما قرار گرفته است به صورت قالب psd بوده و شما میتوانید به تمامی محتوای آن قالب از عناصر گرافیکی گرفته تا نوع فونت و سایز و رنگ و... آن دسترسی داشته باشید و اگر بخواهید میتوانید آن را طبق سلیقه شخصی خود ویرایش کنید، فقط کافیست فایل لایه باز قالب را داشته باشید. سپس میتوانید محتوای مورد نظر خود را در قالب قرار داده همچنین میتوانید از قالب مورد نظر بدون هیچ تغییری استفاده کنید. پس از آن که قالب مورد نظر خود را برای پست یا استوری انتخاب کردید نوبت به انتخاب یک تصویر خوب است که بتوانید از آن به عنوان پس زمینه برای پوشش متن استفاده کنید. نیازی به عکاسی حرفه ای و دوربین پیشرفته نیست اما در نظر داشته باشید عکس های با کیفیت همیشه در الویت مخاطب قرار دارند پس عکس هایی با کیفیت را اتخناب کنید. هر عکسی که تصمیم به استفاده از آن دارید، به سادگی آن را به عنوان پس ‌زمینه قالبی که در نظر دارید قرار دهید و اندازه عکس را مناسب قالب خود تغییر دهید. اکنون یک پست با قالب دارید که همین کار را برای استوری نیز می توانید انجام دهید فقط به یاد داشته باشید که اندازه قالب پست با استوری متفاوت است و عکس هایی که انتخاب میکنید باید متناسب با قالب باشد. در ادامه میتوانید از همان قالب برای پست و استوری استفاده کنید در غیر این صورت میتوانید هر تغییری که مد نظرتان هست را در قالب خود ایجاد کنید.

دانلود قالب لایه باز پست و استوری اینستاگرام:

در وب سایت چگونگی که به طراحی لوگو  و طراحی قالب اینستاگرام و ... پرداخته است شما به راحتی می توانید  قالب لایه باز پست  و استوری اینستاگرام را  بنابر کسب و کار خود انتخاب نموده و آن را با قیمت مناسب خریداری نموده و شخصی سازی کنید با توجه به مزایایی که داشتن قالب اختصاصی پیج اینستاگرام دارد به این نتیجه میرسیم که داشتن قالب مناسب روند رشد کسب و کار شما را افزیش میدهد و داشتن قالب پست اینستاگرام اهمیت به سزایی دارد اما در عین حال معایبی نیز دارد که برخی با استفاده از تمپلیت اینستا برای استوری و پست چندان موافق نیستند. برای اینکه تصمیم بگیرید استفاده از قالب اینستا برای شما مناسب است یا نه، باید به محصول خود و مخاطبان خود توجه کنید. توجه داشته باشید که چنانچه قالب استوری یا پست با خلاقیت طراحی نشده باشد؛ ممکن است تنوع بصری محتوا کم شده و ظاهر پیج خسته‌کننده شود و اگر از قالب آماده برای اینستاگرام استفاده می‌کنید، باید آن را مطابق نیاز و صفحه خود ویرایش کنید؛ در غیر این صورت امکان تکراری بودن آن در پیج‌های دیگر وجود دارد و ممکن است حرفه‌ای بودن صفحه شما زیر سوال برود. استفاده از قالب پست اینستاگرام به شما کمک می کند تا از انتشار پست های یکنواخت و ساده خلاص شوید و جذابیت پیج خود را برای مخاطبان تان دو چندان کنید. با توجه به موارد گفته شده در خصوص قالب اینستاگرام حالا می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا قالبی برای پیج خود داشته باشید یا نه و اگر میخواهید از قالب استفاده کنید میتوانید تصمیم بگیرید قالب پیج اینستاگرام خود را به چه روشی تهیه کنید. 

​مزایا داشتن قالب برای پیچ اینستاگرام :

 با استفاده از قالب لایه باز برای اینستاگرام می‌توانید یک شناسه مشخصی برای پیج خود داشته باشید و یک هویت مشخصی را به پیج خود اختصاص دهید که در این صورت کاربرانی که از پیج شما بازدید کرده اند در هر جا قالب های شما را ببینند میدانند که این محتوا مربوط به پیج شماست.

* با انتخاب یک تم رنگی مشخص و طرحی مخصوص در ذهن مخاطبتان ماندگار میشوید.

* استفاده از قالبی مشخص در زمان شما به هنگام قرار دادن پست و استوری برای پیجتان صرفه جویی میکند.

* حتی اگر گرافیست نباشید و طراحی بلد نباشید، با یک قالب لایه باز اینستا می‌توانید پست و استوری حرفه‌ای ایجاد کنید.

* یک قالب لایه باز، فضاهای مشخصی برای اطلاعات مهم و ثابت در اختیار شما قرار می دهد، مثلا همه پست‌ها و استوری‌های شما محلی برای اضافه کردن لوگو، آدرس سایت، اطلاعات تماس و … خواهد داشت که به راحتی میتوانید خودتان این موارد را اضافه کنید.

نظرات

نظر خود را بنویسید

مطالب مشابه:
تبدیل فرمت aac to mp3 با 3 سایت رایگان

تبدیل فرمت aac to mp3 با 3 سایت رایگان

در این مقاله از وب سایت چگونگی با سه سایت رایگان به شما آموزش میدهیم که چطوری فرمت aac را به mp3 تبدیل کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

۲ هفته پیش

69

3 روش تبدیل تصاویر به آیکن

3 روش تبدیل تصاویر به آیکن

در این مقاله سعی شد تا به طور خلاصه به 3 روش ساده و کاربردی برای تبدیل تصاویر به آیکن پرداخته شود. برای تبدیل تصاویر به آیکن تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

1 ماه پیش

96

6 سایت رایگان دانلود از پینترست

6 سایت رایگان دانلود از پینترست

تو این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم به شما 6 سایت رایگان دانلود از پینترست رو به شما معرفی کنیم، برای اینکه بتونید ویدیو ها و تصاویر پینترست رو به راحتی و با کیفیت بالا دانلود کنید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

2 ماه پیش

91

5 هوش مصنوعی برتر 2024 رایگان

5 هوش مصنوعی برتر 2024 رایگان

در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم با هم 5 هوش مصنوعی برتر سال 2024 که بسیار کاربردی هستند را با هم مرور کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

2 ماه پیش

108

سایت Slazzer بهترین سایت برای حذف بک گراند عکس

سایت Slazzer بهترین سایت برای حذف بک گراند عکس

در این مقاله از وب سایت چگونگی به سایت Slazzer به عنوان بهترین سایت برای حذف بک گراند عکس پرداخته ایم، برای نحوه حذف بکگراند عکس با استفاده از سایت Slazzer تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

2 ماه پیش

2314

چطور در کامپیوتر فایل را زیپ zip کنیم؟

چطور در کامپیوتر فایل را زیپ zip کنیم؟

در این مقاله از وب سایت چگونگی نحوه زیپ کردن فایل در کامپیوتر را با راحت ترین روش به شما آموزش میدهیم، تنها کافی است برای آموزش زیپ کردن یا همان فشرده کردن فایل در ویندوز تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

118

چطور شخصیت کارتونی بسازیم؟

چطور شخصیت کارتونی بسازیم؟

جدیدا در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر شاهد تصاویر کارتونی هستیم که با آیدی و اطلاعات پیج ساخته شده است در این ویدیو و مقاله آموزشی از وب سایت چگونگی قصد داریم به شما نحوه ساخت این کاراکترهای کارتونی را آموزش دهیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

192

آموزش عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر

آموزش عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر

در این مقاله از وب سایت چگونگی قصد داریم نحوه عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر را به شما آموزش دهیم تا انتهای این مقاله از وب سایت چگونگی با ما همراه باشید.

3 ماه پیش

213

5 سایت برتر برای دانلود رایگان افکت صدا برای ادیت ویدیو

5 سایت برتر برای دانلود رایگان افکت صدا برای ادیت ویدیو

آیا به دنبال وب سایتی برای دانلود رایگان افکت صدا برای ادیت ویدیو هایتان هستید؟ ما در این مقاله از وب سایت چگونگی 5 سایت برتر برای دانلود انواع افکت های صدا را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید جلوه های صوتی را متناسب با ویدیوتان پیدا نمایید.

4 ماه پیش

431

6 سایت دانلود رایگان موکاپ کارت ویزیت

6 سایت دانلود رایگان موکاپ کارت ویزیت

در این مقاله به معرفی 6 سایت دانلود رایگان موکاپ کارت ویزیت می‌پردازیم. این سایت‌ ها شامل مجموعه‌ای از موکاپ‌های متنوع هستند که می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

5 ماه پیش

367